Annons:
Etikettövrigt
Läst 2281 ggr
SimsBrooke
2015-03-18 18:47

Vilken karriär passar dig?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

The sims har gjort ett nytt quiz! Denna gång har det att göra med vilken karriär som passar dig bäst =)

Jag blev Affärsägare! Intressant =) Jag ska dock testa på att vara läkare!

Vad fick du? Och vad kommer du testa på för karriär först?

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Annons:
Skogsraah
2015-03-18 18:50
#1

Åh! Vart kan man göra testet? 🙂

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

rosedark16
2015-03-18 18:52
#2

Det står inte viken sida det är? Då får jag söka upp det 😐

Skogsraah
2015-03-18 18:58
#4

Jag blev en kriminalare😉

"Ibland går du lite långt när du förhör misstänkta, men vadå, det är din stil.  Du älskar att lösa stora fall och låter ingenting distrahera dig.  Förutom muffins, du älskar muffins."

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

rosedark16
2015-03-18 19:01
#5

Blev forskare :3

Jag blev det tog bara för jag sa min fav hobby var =leta efter utomjordingar LoL

Skogsraah
2015-03-18 19:12
#6

#5 Haha, ja det är ju säkert en favorithobby vi många delar 😃

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Annons:
SimsBrooke
2015-03-18 20:05
#7

Oj förlåt glömde länken :/ skylla på febern.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Squidon
2015-03-18 21:48
#8

Jag blev Forskare! "Du är den analytiska hjärnan bakom allt som alltid håller på att meka i labbet och uppfinna de senaste prylarna att upptäcka rymdvarelser och plåga dina vänner med. Vissa anser att du är galen men om det är fel att ha en foliehatt, så vill du inte ha rätt." Foliehatt är ALLTID rätt! :D

LottaV
2015-03-19 07:33
#9

Du är en affärsägare

Du är oberoende, karismatisk och gillar att vara din egen chef.  Du styr arbetsplatsen på det enda sätt du känner till – genom att vara asgrym.

Ett gott skratt förlänger livet

myismyname
2015-03-19 20:06
#10

Du är en forskare

Du är den analytiska hjärnan bakom allt som alltid håller på att meka i labbet och uppfinna de senaste prylarna att upptäcka rymdvarelser och plåga dina vänner med.  Vissa anser att du är galen men om det är fel att ha en foliehatt, så vill du inte ha rätt.

😃

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Upp till toppen
Annons: