Annons:
Etikettfusk
Läst 3472 ggr
JoannaLi
2015-03-21 20:28

Ändra livsönskan i Sims 2?

Jag känner mig som världens nybörjare, men. 

Jag har två simmar som har "livsönskningar" som jag verkligen inte vill att de ska ha. Går det att fuska sig till byta på något sätt? T.ex. min pojk vill jag typ ska ha som livsönskan att nå toppen av vårdkarriären. Finns det något jag kan göra? 

Gäller alltså Sims 2.

Annons:
Jasy07
2015-03-21 23:51
#1

Håll ner Ctrl + Shift + C sen skriv "testingcheatsEnabledtrue" EXAKT så som jag skrev utan de här tecknen "". Klicka på simmen du vill ändra önskningen på och klicka på "Spawn" och sen "Sim Modder" det kommer komma upp en sak som ser ut som en bebis sim. Tryck på den och välj "Wants and Fears" och sen knappen "Cycle Through All LifeTime " då kommer livsönskingen ändras till vad som helst för alla ambitioner. Fortsätt trycka på den knappen tills det kommer upp den önskningen du vill ha.

JoannaLi
2015-03-28 21:57
#2

#1 Tack så hemskt mycket för tipset (och jag ber om ursäkt för att jag återkommer så sent), men jag får inte koden att funka? 

Jag får bara upp den här error-rutan :(

Simssis
2015-03-30 19:29
#3

Du måste ha med  "boolProp" i koden som du skriver också annars kommer det inte att funka. :)
Alltså koden som du skriver in borde se ut såhär för att det ska bli rätt: boolProp testingCheatsEnabled true  sedan ska det fungera och då gör du bara som personen ovan skrev för att byta livsönskan. :)
Sen när du är klar med fusket se till att stänga av det igen genom att skriva false istället för true.  dvsboolProp testingCheatsEnabled false, annars kan problem uppstå i spelet. :)

“Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim.”  - Vicki Harrison

"At the touch of love everyone becomes a poet" - Platon

Upp till toppen
Annons: