Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1355 ggr
PennyTrollet
3/28/15, 12:11 PM

Kön på barnen

Är det bara jag som inte alls får någon jämnvikt på barnens kön? Jag är inne på generation 7 i den släkten jag håller på med. Sen startsimen (ej ingifta medräknade) har jag fått 11 tjejer och 23 killar. Är det någon mer än jag som får såhär? Jag hade två systrar som bodde tillsammans - de fick 3 pojkar vardera först, sen bytte jag kille till den ena och då fick hon 1 pojke och 1 flicka. Så på 8:e försöket fick jag en flicka.

Blir galen att jag måste "kämpa" så för att få en flicka.

Annons:
LyQa
3/28/15, 12:19 PM
#1

Samma här, får bara pojkar! :c

GemTwist
3/28/15, 2:03 PM
#2

Jag har inte spelat så mycket med barn men får för det mesta varannan. Du kan ju ladda  ner ett mod så du själv kan bestämma könet m.m

Skogsraah
3/28/15, 3:33 PM
#3

Jag känner av det mycket i mycket större utsträckning än i Sims 3.

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

PennyTrollet
3/28/15, 4:27 PM
#4

#3 Det kan jag hålla med om. Ibland fick man många av ett kön men det kändes mer jämnvikt ändå. Men nu är det extremt.

#2 Vart hittar man mods? Hur gör man?

DenLin
3/28/15, 5:39 PM
#5

Jag har tvärtom nästan bara fått flickor. Nu har jag inte spelat så att jag har fått jättemånga barn visserligen, men tendensen är tydlig.

GemTwist
3/29/15, 12:20 AM
#6

#4 Jag hittade mitt på modthesims, sök på the sims 4 pregnancy mod så hittar du nog ett som passar dig. Men måste varna att vissa mods kan förstöra för dig och ditt spel

Annons:
PennyTrollet
3/29/15, 11:34 AM
#7

#6 Tack så mycket för tipset! = ) Får se hur jag gör.

Upp till toppen
Annons: