Annons:
Etikettlegacy-och-historier
Läst 2487 ggr
LottaV
2015-03-28 20:58

Historien om Evans

Hej dagboken!

Lily Evans

Mitt namn är Lily Evans. Mina föräldrar har kastat ut mig! Jag är en riktig snobb men det är inte därför mina föräldrar har kastat ut mig efter dem är skälva snobbar. Utan för att jag är ett matvrak eller som dem säjer jag äter dem ur huset. Men de var villiga att köpa en tomt och en husbil åt mig.

husbilen

Jag är också utåtriktad så jag bestämmer att jag ska gå och hälsa på mina grannar jag knackar på och en ung flicka kommer och öppnar och ber att komma in och sätta mig med henne i soffan. Hon säjer att hon heter Olivia. Medans jag och Olivia sitter och pratar kommer hennes mamma och sår sig ner och börjar att prata med oss 

Ett gott skratt förlänger livet

Annons:
LottaV
2015-03-28 21:23
#1

Vi fortsätter att prata ett tag till sen kommer Olivias pappa och sätter sig och börjar att pratar med oss. Vi fortsätter att prata Olivias mamma ursäktar sig och lämnar oss. Men  vi märker knappt det Olivia, jag och Olivias pappa som visar sig att han heter Erik, fortsätter att prata. Sen frågar jag Erik om han vill komma över till mig och han tackar ja vi går över till mig och fortsätter att prata där tills vi blir vänner. Då sätter jag in en stöt på honom han ger bra respons så jag bjuder ut honom på en dejt och han tackar ja.

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2015-03-28 22:03
#2

Vi åker salongen i grannstaden och sätter oss i en soffa. Men det visar sej att Eriks mamma också har åkt dit men jag och Erik struntar i det eftersom vi bara har ögon för varandra vi fortsätter att prata och flörta om vartannat  plötsligt så ger Erik mig en kindpuss och frågar om vi inte kan gå upp till baren en trappa upp jag säger att det kan vi göra.

Så vi går upp en trappa, när vi nästan är framme vid baren så ger jag Erik en passionerade kyss och säjer att jag måste gå och pudra nosen. När jag kommer tillbaka till baren så frågar jag Erik om han vill bli min pojkvän han säger ja. Men vi bestemer att han ska fortsätta att bo med sin fru och sin dotter ett tag till efter som jag knappt får plats själv i min husvagn.

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2015-03-28 22:17
#3

Efter dejten så åker jag hem och tar fram min mobil och böjar att söka jobb jag hittar ett jobb som Polisassistent det är en början till mitt flotta hus. Sen böjade jag att skriva i dig dagboken och nu så är det dags att krypa ner i min säng så nu säger jag: Godnatt dagboken!

Ett gott skratt förlänger livet

zimm
2015-03-29 13:00
#4

Följer, roligt med Harry Potter tema

Medarbetare på

Star Wars

LottaV
2015-03-29 17:46
#5

Hej dagboken!

Jag gick till min första arbetsdag igår.

På vägen hem gick jag in i en affär och köpte ett förtält till min husbil. 

Sen när jag kom hem ringde jag till Erik och bjöd över honom för att testa mitt nya förtält vi hade jätte roligt tills jag behövde ett bad. Sen fortsatte vi en gång till. Sen gick han hem och jag gick och lade mig. I morse mode jag inte så bra men jag gick till jobbet ändå det var tur för jag blev befordrad av chefen. God natt Dagboken!

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2015-03-29 17:49
#6

#4 "Tack"

Ett gott skratt förlänger livet

Annons:
LottaV
2015-03-29 19:57
#7

Hej Dagbok!

Jag har not roligt att berätta jag är gravid.

Jag gick direkt hem till Erik för att berätta

Jag berättade för honom och han blev jätte glad

Vi pratade om hur vi skulle göra vi kom överens om att vi skulle vänta och se.

Vi gick båda fram till Olivia och berättade det för henne. Sen gick jag hem

Godnatt Dagbok!

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2015-04-03 17:04
#8

Hej Dagboken!

Onsdag

I morse kände jag mig rätt smutsig så jag tog ett bad och tog hand om mina behov

Sen gick jag till jobbet

När jag kom hem så passade jag på att flytta min husbil så att mitt framtida hus får plats

Sen gick jag till det ny renoverade biblioteket och övade på karism

Jag passade på att skriva min rapport.

Sen träffade jag två äldre kvinnor och pratade med dem  ett tag tills jag kände att jag var tvungen att gå hem. När jag kom hem satte jag mig och skrev till dig dagboken men nu ska jag gå och lägga mig.

Godnatt Dagbok!

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2015-04-04 11:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5
#9

Hej dagboken!

Torsdag

I dag tog jag lite sovmorgon  så att jag fick rusa för att komma i tid till jobbet det gick galant. Jag tog hand om mig skälv när jag kom hem jag ringde lite telefon samtal. Sen skrev jag i dig dagboken. Nu ska jag ta en tidig kväll och gå och lägga mig tidigt.

Godnatt dagbok!

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2015-04-12 19:12
#10

____________________________________________________________________________________________________

Hej! 👋

Det är jag bakom historien som slänger ner ett par ord det kommer att komma mer men jag var tvungen att testa den nya expansionen  det är nu gjort så det kan komma nytt till nästa helg.

på åter seende!👍

____________________________________________________________________________________________________

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2015-04-19 12:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 10
Förhandsgranskning av bild 2 av 10
Förhandsgranskning av bild 3 av 10
Förhandsgranskning av bild 4 av 10
Förhandsgranskning av bild 5 av 10
Förhandsgranskning av bild 6 av 10
Förhandsgranskning av bild 7 av 10
Förhandsgranskning av bild 8 av 10
Förhandsgranskning av bild 9 av 10
Förhandsgranskning av bild 10 av 10
#11

Hej Dagbok!

Jag vaknade tidigt i morse det kändes som barnet använde min urinblåsa som boxnings påse när jag satte mig på toan så kändes den inte så ren så jag satte igång och städade sen så tog jag en skål yoghurt när jag hade diskat skålen så gick handfatet sönder. Så jag ställde mig och lagade det. Sen var det dax att gå till jobbet.

På vägen hem gick jag in i en affär och köpte en spegel som jag hängde upp ovanför handfatet sen la jag mig i sängen för att ta en tidig kväll men det ville inte barnet som ville ut så jag gick upp och ringde Erik han kom och körde mig till sjukhuset. Men han sa att han inte kunde stanna.

Jag gick in och anmälde mig jag fick vänta ett litet tag innan doktorn kom och ropade upp mig. När jag väl lagt mig på operationsbordet så gick det super smidigt lila Ginny kom snabbt till värden jag var snabbt uppe för att hälsa på min dotter. Jag fick åka hem samma kväll så jag ringde Erik han kom och hämtade oss släpte av oss hemma hos mig jag sprang in och la Ginny i hennes säng.

Sen satte jag mig och skrev i dig dagboken.

Nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt dagbok!

Ett gott skratt förlänger livet

[Thew]1
2015-04-21 07:10
#12

Följer Lily! =) ♡

LottaV
2015-04-21 08:19
#13

"#12 Lily tackar"

Ett gott skratt förlänger livet

Annons:
GemTwist
2015-04-24 15:11
#14

Jätte intressant. Har du gjort om simmarna och deras hus? :)

LottaV
2015-04-24 16:50
#15

_________________________________________________________________________________________ #14 Ja det har jag inna jag började historien. _________________________________________________________________________________________

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2015-05-22 19:57
#16

___________________________________________________________________________________________

Jag har för när varande inte någon inspiration  till denna historia så jag har lagt den på is ett tag men jag ska komma med mer när andan faller på den.😞

___________________________________________________________________________________________

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2015-07-05 14:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 6
Förhandsgranskning av bild 2 av 6
Förhandsgranskning av bild 3 av 6
Förhandsgranskning av bild 4 av 6
Förhandsgranskning av bild 5 av 6
Förhandsgranskning av bild 6 av 6
#17

Hej dagbok

Ginny väckte mig tidigt och ville ha mat så det var bara att gå upp och mata henne sen kunde inte jag somna så jag satte mig och såg på tv ett litet tag tills det började lukta då fick jag byta på Ginny sen umgicks jag med Ginny ett tag sen ställde jag mig och öva på min karisma framför spegeln tills jag var tvungen att gå på dass.

På åter seende dagboken

PS. Jag täcker inte skriva något i dig förrän Ginny växt ur blöjfasen.

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2015-07-05 19:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Hej Dagbok!

Blöj bytena är nu slut Ginny växte upp samma dag som jag blev assisten till Chefen. Och jag  började bygga på vårt hus. När jag gick hem från jobbet passade jag på och köpte ett schackbord och två stolar.

Jag höll på att glömma Ginny visar prov på att vara perfektionist hon pratar också om att hon vill få så många vänner som möjligt så jag tror att hon är en social-dagsslända.

Godnatt Dagboken!

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2016-02-14 18:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

Hej Dagboken!

Det var ett tag sen jag skrev men vi har haft mycket att göra då vi har haft bygg jobbare här dag ut och dag in men nu har vi ett litet hus och så har vi sålt husbilen.

Det var väl allt för ikväll.

Godnatt Dagboken!

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2016-02-14 19:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Hej mammas dagbok!

Det är Ginny här jag har lyckas sno åt mig dig för att skriva att när mamma var på jobbet så ringde pappa och frågade om jag ville komma över och hänga jag tackade så klart ja och där var jag tills mamma kom hem från jobbet och vet du vad mamma kom hem med ett skrivbord och en dator.

Vi syns nogon annan gång nu måste jag lägga tillbaka dig dagboken då jag hör att mamma är klar i duschen.

Ett gott skratt förlänger livet

Annons:
NordicSunset
2016-02-18 16:21
#21

Följer!

Be the best version of you.

  • Zoella
LottaV
2016-06-05 14:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#22

Hej dagboken!

Jag vet att det var ett tag sen jag skrev till dig men det har varit rätt lugnt här förutom att Ginny fick bannor för att hon skrev i dig men hon förstår nu att hon ska få vänta tills hon växer upp till ungdom innan hon hon får ta över och skriva i dig.

Iallafall så fick jag en bonus på 1000§ av chefen idag för att jag tackade nej till en av våra konkurrenter. Så jag kunde Betala räkningarna när jag kom hem från jobbet idag.

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2016-06-05 15:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#23

Hej Dagboken 

Idag fick Ginny ett eget rum och vi sålde vårat tält

På återsende Dagboken

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2016-06-05 16:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#24

Hej Dagboken

I dag blev Ginny bjuden på Födelsedags kalas till sin halvsyster Olivia som blev tonåring idag men festen blev ett stort fiasko då Cateringfirman inte gjorde en enda tårta så jag tycker synd om Olivia för det.

God natt Dagbeken

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2017-10-21 21:29
#25

Olivia kom över

Hej Dagbok!

Det var länge sen jag skrev i dig så det var dax att skriva ett par rader nu i och med att Olivia kom över och spelade lite dataspel medan jag städade toaletten och Ginny sov.

God Natt dagboken!

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2017-10-21 22:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 6
Förhandsgranskning av bild 2 av 6
Förhandsgranskning av bild 3 av 6
Förhandsgranskning av bild 4 av 6
Förhandsgranskning av bild 5 av 6
Förhandsgranskning av bild 6 av 6
#26

Hej Dagbok!

Vi gick upp tidigt på söndags morgonen.

Jag lagade en grönsallad till mig mig och Ginny medan hon gjorde sina behov på toan för att sedan komma in i köket och göra sina sina läxor med min hjälp så klart för att sedan sätter vi oss och äter och efter maten så packar jag en lunchpåse åt Ginny och sedan ställer jag in resterna i kylen medan Ginny dukar av från bordet.

På återseende Dagboken!

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2017-10-21 22:08
#27

Jag började att lära Ginny Snälla och Tack!

Ett gott skratt förlänger livet

Annons:
LottaV
2017-10-22 13:32
#28

Jag satt mig själv på att uppgradera vårt badrum medan Ginny satt framför datorn och chattade med sina bekanta för att bli vänner med dem!

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2017-10-22 13:38
#29

Efteråt så sätter jag mig i soffan för att titta på ett pratprogram som börjar just då

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2017-10-22 13:44
#30

Till lunch äter vi rester

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2017-10-22 13:53
#31

Efter lunch kom en kvinna förbi och Ginny gick ut och hälsade och de två lade sig i gräset och moln-skåda för att bygga upp sin vänskap

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2017-10-22 15:41
#32

Ginny bad sin nya vän att natta henne ikväll!

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2017-10-22 15:48
#33

Måndag morgon jag åt äpplemos och Ginny åt smörgås med Jordnötsmör och sylt

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2017-10-22 16:09
#34

Hej dagbok!

Måndag

Idag när Ginny gått till skolan så fick jag ett samtal från en telefonförsäljare som gav mig ett par öronsnäckor Grattis så jag tackade ja efter att jag kontrollerat att det inte var något som man band upp sig på utan att det värkligen bara var ett par grattis öron snäckor man tackade ja till.

På återseende dagboken!

Ett gott skratt förlänger livet

Annons:
LottaV
2017-10-22 16:16
#35

Ginny satte igång att göra sitt skolarbete när hon kom hem

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2017-10-22 16:22
#36

Lily blev befordrad till Assisterande Chef idag

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2017-10-22 16:32
#37

Idag kom räkningarna så jag fick samla ihop lite för att vi skulle kunna betala räkningen så att vi inte förlorar vårt hem.

Ett gott skratt förlänger livet

LottaV
2017-10-29 13:01
#38

Jag kan inte fortsätta på denna något mer då jag installerade om spelet och jag offrade även de sparade spel som jag hade på spelet så om någon som vill stänga denna historia så skulle jag vara tacksam!

Ett gott skratt förlänger livet

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: