Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 7104 ggr
M_a_r_i_a
4/1/15, 3:01 PM

the sims 4 har slutat fungera

Förstår ingenting!? 
Har spelat sims 4  utan problem jättelänge, nu har jag inte spelat de på kanske en månad, så ja uppdaterade spelet. sen så installerade jag det nya dags att jobba också eftersom jag nyss fick hem det.

MEN direkt när alllt är klart så kommer jag till introt sen stängs det ner och står "the sims 4 har slutat fungera"

Någon som har haft/har samma problem? så jäklar typiskt vill ju verkligen spela det nya. och nej de beror inte på dåligt utrymme, har jättemycket utrymme kvar och en stark dator.

     M_A_R_I_A 🌺

Annons:
Skitgalen
4/1/15, 3:15 PM
#1

Jag har samma problem!! Jag testade ta bort alla mina moddar och då funkade det… men det har aldrig hänt innan trots att jag använt moddar, dök upp nu efter jag installerat Dags att jobba…

Mitchika
4/1/15, 3:22 PM
#2

Precis som i tidigare The Sims-spel så blir tonvis av moddar inaktuella vid större patchar och även expansioner, då det förändrar så mycket med spelet. Har ni moddar och eget innehåll rekommenderar jag att ni tar ut dom ur spelet och väntar in att modskaparna ska få en chans att uppdatera sina mods. 

När ni tagit ut alla mods ur spelet, prova att starta igen. Funkar det inte, öppna Origin och högerklicka på spelet och välj sedan alternativet Reparera. Prova sen att starta spelet igen, det borde fungera.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

M_a_r_i_a
4/1/15, 4:09 PM
#3

Skönt att jag inte är den ända med samma problem! 

men jag har inga moddar installerade, men jag jag har laddat ner eget innehåll, prövar ta ut dom och se om de fungeerar bättre. 

Jag har prövat trycka på reparera spel också men det händer inget då heller.

     M_A_R_I_A 🌺

M_a_r_i_a
4/1/15, 4:14 PM
#4

Japp det var problemet, tack för hjälpen ni! :)
Såg att jag visst hade lite mods, hade glömt bort det men det fungerade när jag flyttade ut hela mods mappen.

Funderar på om man kan ladda ner eget innehåll nu i fortsättningen utan att de krånglar?

     M_A_R_I_A 🌺

Mitchika
4/1/15, 4:59 PM
#5

#4 Vad bra att det löste sig! 🙂

Jag måste ha extrem tur, för ingen av mina mods eller mitt CC har slutat fungera eller krångla i spelet hittills. Vilket är tur, det skulle ha förstört flera utmaningar och projekt om moden för samkönade graviditeter slutade fungera. 🥵

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

PennyTrollet
4/1/15, 5:04 PM
#6

Vart hittar man moden för samkönade graviditeter?

Annons:
Mitchika
4/1/15, 5:09 PM
#7

#6 Googla The Sims 4 babies for everyone. Det första resultatet bör vara moden som jag använder mig av. Jag minns inte var jag laddade ner den någonstans (om det var på Mod The Sims eller inte), men Mod The Sims brukar vara pålitliga när det gäller sina mods.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

PennyTrollet
4/1/15, 5:22 PM
#8

Tack så hemskt mycket!!

PennyTrollet
4/1/15, 5:34 PM
#9

Finns det mac också?

Upp till toppen
Annons: