Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1300 ggr
Skogsraah
4/1/15, 3:37 PM

Spara simmarnas foton?

Någon som hunnit utforska fotofärdigheten mer och hittat något sätt att få deras tagna bilder i datorn? Alltså som screenshots ungefär, fast bilderna de har tagit. Så att man kan använda dem själv.

De hamnar nämligen inte skärmbilder-mappen 🙂

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Annons:
SimsBrooke
4/2/15, 9:23 AM
#1

Om du har "hjälpt" din sim att ta en bild så finns dem i din ryggsäck =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Skogsraah
4/2/15, 11:15 AM
#2

#1 Jo det vet jag! Men jag skulle vilja hitta dem i typ JPG.format i datorn, alltså som vanliga bilder man har sparade :) Som screenshotsen vi lägger ut i våra berättelser här i forumet och bloggar osv.

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

SimsBrooke
4/2/15, 11:25 AM
#3

#2 Vet inte om det finns om jag ska vara ärlig =(

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Skogsraah
4/2/15, 11:26 AM
#4

#3 Ne, misstänker det :( lite trist. För de bilderna kan bli ganska roliga! Särskilt när de fotar andra simmar eller tar selfies, hehe

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

GemTwist
4/2/15, 12:07 PM
#5

Annars kan man ju sätta upp bilden och ta en egen screenshot av den.

Skogsraah
4/2/15, 12:08 PM
#6

#5 Jo det är klart, men blir rätt dålig kvalitet :p

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Annons:
GemTwist
4/2/15, 12:10 PM
#7

#6 Ja, det blir det men det är enda sättet jag kan komma på. :p

Skogsraah
4/2/15, 1:17 PM
#8

#7 Jo samma här! Det får väl duga :)

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Upp till toppen
Annons: