Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 3427 ggr
M_a_r_i_a
2015-04-02 18:11

Irriterande gula slingor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kan nog inte vara den ända med dethär felet,

Ser ni dom gula slingorna i hennes hår? Har såna i varje nerladdat hår i spelet, och det ska ju inte finnas några sånna. Tycker det är jätteirriterande. Som sagt de blir bara såhär med alla mina nerladdade hår!

     M_A_R_I_A 🌺

Annons:
Skogsraah
2015-04-02 18:52
#1

Hur höga grafikinställningar i spelet har du? Det är mest troligt att du har för låg inställning. Det kollar du under spelfunktioner.

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Mitchika
2015-04-02 19:08
#2

Har du laptopläge aktiverat? (Det går att se under Spelalternativ i spelets meny och därefter under Grafik) 

Problemet brukar uppstå med CC-hår när man har laptopläge aktiverat. Det gäller inte alltid med alla nedladdade hår, men många nedladdade frisyrer får det här problemet. Om så inte är fallet kan du prova att höja grafikinställningarna och kvalitén i spelet som #1 föreslår och se om det hjälper. 

Kom ihåg att du måste starta om spelet för att se resultatet av ändringarna.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

M_a_r_i_a
2015-04-02 19:30
#3

Jag har laptopläge igång ja :) Men detta problem skedde efter nyaste uppdateringen. Jag var tvungen att ta bort alla mina nerladdade saker till sims 4 för att ens kunna spela efter uppdateringen. Hade dessa hår innan och då spelade jag också med laptopläge, då uppståde aldrig dehär probemet. Det är de jag tycker är då irriterande, hoppas det är nått som kommer försvinna annars får jag väl lära mig leva med det! haha

     M_A_R_I_A 🌺

[Frida Wolfcloud]
2017-06-15 19:25
#4

Jag hade det problemet också, men jag drog upp grafik kvalitén på simmarna! :)

Upp till toppen
Annons: