Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 795 ggr
SimsBrooke
2015-04-03 23:57

Blir kall i mitten av mikro

En mikro är ju alltid bra att ha i The sims det vet vi alla. Men, när maten blir kall i mitten är det inte lika roligt att låta simmarna använda mikron för att mikra gröt eller något annat.

är det någon som vet om man kan få bort detta med att maten blir kall i mitten av mikro?

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Annons:
Inkanyezi
2015-04-04 00:06
#1

Jag vet inte hur man gör det i Sims, men jag vet hur man gör det i en riktig mikrovågsugn. Man sänker effekten och ökar tiden.

Mitchika
2015-04-04 00:06
#2

Har du provat att köpa en dyrare mikro och låta en Händig sim uppgradera den några snäpp? Det borde väl göra den bättre och få bort den negativa effekten av mikron? 

Jag har inte provat själv än, men jag har samma problem med mikron på Butchs arbetsplats.. Så han får ta med sig hemmagjord sallad till jobbet nu för tiden utifall att han blir hungrig.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
2015-04-04 00:08
#3

#1 Tack för infon! Det kan alltid vara bra att känna till, för dom som inte använder mikrovågsugnar ofta. 👍 (Som jag till exempel.. *host* 😇) 

Tror tyvärr inte det hjälper i Sims. Jag kan alltid försöka säga det till simmarna, men jag tror dock inte att det kommer göra någon större skillnad.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

SimsBrooke
2015-04-04 00:13
#4

#1 Tack jag vet hur en mikro funkar i verkliga livet. Nu var det tal om The sims och inte IRL.

#2 Jag får inte fram något om att han kan uppdatera den ännu. Dock har han inte händighet. Men jag tror inte jag har fått upp att man kan uppdatera mikron :O

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

LottaV
2015-04-04 09:48
#5

#4 man måste ha hög lv i händighet  för att uppgradera mikron runt 8-9 lv.

Ett gott skratt förlänger livet

Upp till toppen
Annons: