Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 17099 ggr
Vaargen
2015-04-05 01:28

Utomjording barn/the sims4 hjälp

Jag spelar the sims 4 nu och min sim är forskare jag har låtit henne kolla igenom rymdkikare och på the sims 4 spelet har hon då blivit "bortförd av aliens" typ två gånger, jag vill att hon ska bli gravid med ett alien barn, jag vet att det gick på the sims 2 eller the sims 3 har hört att det ska gå nu också? hur gör man? Jag spelar the sims 4, men expansion att man kan följa med på jobbet!

Annons:
Mitchika
2015-04-05 01:33
#1

I The Sims 2 och The Sims 3 var det bara män som kunde bli gravida när dom blev bortförda av utomjordingar. Jag är ganska säker på att det är samma sak i det här spelet också. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Vaargen
2015-04-05 02:18
#2

okej. men, hur blev din sim gravid hur gjorde du vad hände..

Mitchika
2015-04-05 05:31
#3

#2 Min enda sim i The Sims 4 som blivit gravid med utomjordingar har varit Butch. Han jobbade som Forskare och kunde kalla på utomjordingar via parabolen han byggde. Han gör det på jobbet till och från som arbetsuppgift och ett par gånger hemma, tills vi invaderas av nio utomjordingar samtidigt… 🤦‍♂️

Då slutade vi, men det ska tydligen öka oddsen för att simmen ska bli bortförd av rymdvarelser! 

Slumpmässigt så fick Butch för sig att två gånger gå upp mitt i natten och undersöka ett konstigt ljus. Jag kunde inte avbryta handlingen och inte göra någonting, utan Butch gick raka vägen ut till några ljusorber på tomten och därefter blev han omedelbart bortförd av ett rymdskepp. Tredje gången hände direkt efter att Butch och hans pojkvän Axel kom tillbaka efter att deras dotter Frau Blücher fötts och Butch dök upp direkt på ljusorberna, vilket ledde till att han blev bortförd omedelbart… 😕

I övrigt gjorde jag inte så mycket, utomjordingarna dök upp ändå. Oavsett vad jag tyckte om saken..

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

SimsBrooke
2015-04-05 16:52
#4

Min manliga sim i Familjen Mclong har blivit bortförd 3-4 gånger. Och han har blivit gravid alla gånger och jag har inte gjort något speciellt. Helt plötsligt kom det upp att han blir bortförd :S så i detta spel behöver man inte alls göra mycket för att bli bortförd. Men jag tror att det enbart är männen som kan bli gravida med aliens.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Vaargen
2015-04-05 17:03
#5

okej! asså jag har kämpat jättelänge för att försöka få min kvinnliga sim att bli kidnappad/gravid :( men jaja, då får jag helt enkelt skapa en manlig sim

SimsBrooke
2015-04-05 17:04
#6

Kvinnliga simmar kan också bli bortförda men de blir inte gravida.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Annons:
Vaargen
2015-04-05 17:05
#7

#6 Ja, men jag menade att bli gravid.. som jag skrev i mitt första inlägg har hon redan blivit bortförd men ej gravid

SimsBrooke
2015-04-05 17:13
#8

#7 Ja du får göra dig en manlig sim som troligtvis kommer bli bortförd stup i kvarten :O

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Vaargen
2015-04-05 17:18
#9

varför kan bara manliga simmar bli gravida?:o

Vaargen
2015-04-05 17:18
#10

av ailiens alltsåxd

Mitchika
2015-04-05 17:22
#11

#9 För att det är så skaparna av spelet har designat det? 🙂

Annars finns det massa olika teorier man kan spekulera kring i spelet, historiemässigt. Det är trots allt utomjordingar. Deras kroppar, anatomi och sätt att föröka sig kan se helt annorlunda ut än vårat och där är det kanske männen som är mest lämpliga att bära barnen? Eller så är det kvinnorna av deras art som bär barnen också, men att deras kroppar är så pass annorlunda från simmars att manliga simmar är bättre lämpade kandidater eller dom enda som klarar av att bära rymdvarelsebebisar? Det finns massa roliga teorier man kan leka med där. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Vaargen
2015-04-05 21:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Nu har jag skapat en manlig sim!

Jag har blivit vetenskapsman och tittar i stjärnkikaren hela tiden, men inget har hänt ännu :p

Vaargen
2015-04-05 21:04
#13

#3 du skrev "då slutade vi" på jobbet eller?

Annons:
Mitchika
2015-04-05 21:11
#14

#13 Nej, vi slutade använda parabolen för att kalla på utomjordingar. Butch är fortfarande Forskare, men vi har inga rymdvarelser som kommer och stör konstant. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Nellan-
2015-04-05 22:18
#15

Vill be om ursäkt för att jag snor tråden men hur gör man för att bli bortförd av utomjordingar (på sims 4 om det spelar roll)

Vaargen
2015-04-05 22:29
#16

#15 jag blev bortförd men ej gravid genom att titta i den här stora stjärnkikaren xD vet ej hur jag ska förklara.

Nellan-
2015-04-05 22:30
#17

#16 stora stjärnkikaren? Är det något man kan köpa?

marta01
2015-04-06 08:35
#18

#17 ja man köper den i bygglägget. Mina simmar blir bortförda om dom jobbar som foskare och använder parabolen man skapar för att kontakta rymdvarelser.

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

Nellan-
2015-04-06 11:33
#19

#18 hittade ett teleskop, är det den jag ska ha eller är det något annat? Jag har inte dags att jobba så mina simmar kan inte jobba som forskare, funkar det endå?

marta01
2015-04-06 11:39
#20

#19 Alien (rymdvarelser) kom med Dags att jobba, och där med kan man inte få dom utan det.

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

Annons:
SimsBrooke
2015-04-06 12:26
#21

Min manliga sim i familjen Mclong som n i kan läsa här på sidan, jobbar som läkare och han har inte kollat i något teleskop utan han har blivit bortförd utan att jag egentligen behövt göra något.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Vaargen
2015-04-06 13:41
#22

Min sim blev gravid xD men jag undrar hur jag ska få honom att träffa en vuxen ailien? skulle vilja att dem fick ett förhållande :)

Vaargen
2015-04-06 13:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#23

Bebisen! :)

Vaargen
2015-04-06 13:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#24

Intressant sätt att föda barn på - framtiden?:D

Ikajo
2015-04-06 17:23
#25

Jag har inte sett en enda ailen och min närmar sig slutet på sitt liv. Å andra sidan har hon drivit en butik och inte gjort mycket annat…

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Vaargen
2015-04-06 17:27
#26

#25 okey, men jag tror man ska jobba som vetenskapsman som jag uppfattade det då kunde man ju kalla på ailiens skulle vara kul om man kunde skapa ett förhållande med en :) såg att man kunde skapa ailiens i "skapa sim" annars.

Ikajo
2015-04-06 19:10
#27

#26 Det besvärar mig inte så mycket i vilket fall men jag har sett många som klagat på mängden utomjordingar och jag har verkligen inte sett en enda. Tror jag. De kan ju förklä sig.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Annons:
PennyTrollet
2015-06-13 23:21
#28

Min manliga sim jobbar som forskare. Blivit bortförd 4 ggr men inte blivit gravid nån gång. Hur kommer det sig?

Upp till toppen
Annons: