Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 10645 ggr
Castiel.
4/6/15, 1:18 PM

Behover hjälp

Jag har nyss startat en familj, en av medlemmarna dog i en brand när jag öppnade spelet och kom tillbaka som ett spöke. Jag vill återuppliva henne med Ambrosia men då måste jag ha en Havsängel, en Dödsblomma och Ungdomselixir. Jag har elixiret, men jag har inte Havsängeln eller Dödsblomman. 

För att få fram en Dödsblomma så måste man först ha en Orkidé och sen ympa den med Granatäpple. Grejen är det att, jag har ett Granatäpple, men inte en Orkidé.

Här kommer mitt problem:

Igår kväll kraschade mitt spel och därmed försvann min Orkidé. För att få en Orkidé måste man ha fyra stycken rymdstenar, vilket jag redan har men man får bara Orkidén en gång via posten. Finns det något annat sätt jag kan få tag på den? Eller finns det något annat sätt som jag kan återuppliva min sim? Har försökt i snart 3 dagar och börjar bli frustrerad.

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Annons:
Castiel.
4/6/15, 4:07 PM
#1

Behöver mer hjälp. För att få fram en Orkidé måste man först odla Lilja och sen Lejongap. Vart hittar jag lilja?

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Upp till toppen
Annons: