Annons:
Etikettteknisk-hjälp
Läst 766 ggr
densomundrar
4/11/15, 9:34 AM

Nerladdnings guide

Finns det någon nerladdnings guide på svenska om hur man laddar ner saker till sitt ts4?

Annons:
Hippieelsa
4/11/15, 11:25 AM
#1

Satt precis och letade efter det jag med xD

Kram Elsa<3

Cillaandersson.weebly.com

densomundrar
4/11/15, 11:47 AM
#2

Hittade och förstår iallafall nu hur man laddar ner i spelet, simar och hus. Men vart hittar man frisyrer och kläder?

densomundrar
4/12/15, 4:12 PM
#3

Ingen som vet någon sådan guide?

rosedark16
4/12/15, 5:09 PM
densomundrar
4/12/15, 5:59 PM
#5

#4 tack för länken, uppskattar din hjälp, men det var varken en guide eller på svenska. Jag är lite osäker på om man verkligen får länka till ställen där man kan ladda ner? Tror jag läst det i reglerna? :-/

myismyname
4/13/15, 11:15 AM
#6

#5 Det är helt okej att länka till sidor där man kan ladda ner innehåll till sims 🙂 Det enda som inte är okej är att länka direkt till mods.

Jag googlade lite snabbt och hittade denna guide. Jag ögnade bara igenom den lite snabbt, men den verkar vara rätt tydlig och bra (och på svenska) 🙂

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Annons:
myismyname
4/13/15, 11:18 AM
#7

Jag kan förresten tillägga att om du ska ladda ner hus eller simmar till ditt spel så ska du lägga dessa filer i Dokument -> Electronic Arts -> The Sims 4 -> Tray istället för Mods-mappen. Det är bara föremål som du ska läggga i Mods-mappen. 🙂

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

densomundrar
4/13/15, 11:57 AM
#8

Tusen tack mynameismy :-) har en fråga om sista punkten, måste filen ligga kvar som kopia i download mappen eller kan man ta bort den när man lagt den i modet eller tray?

myismyname
4/13/15, 12:14 PM
#9

#8 Den måste inte ligga kvar i download-mappen, så du kan ta bort den 🙂 Den behöver bara finnas i Tray/Mods :)

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

densomundrar
4/13/15, 1:15 PM
#10

#9 tack tack, då ska jag hem.och prova :-)

Upp till toppen
Annons: