Annons:
Etikettlegacy-och-historier
Läst 944 ggr
Hippieelsa
2015-04-11 12:34

Legacy Filifjonk

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tänkte göra en legacy för första gången. Jag kommer inte följa några regler för jag orkar inte läsa några (inte alls lat) men familjen måste alltid bo kvar på samma tomt och arvingen måste vara en tjej. Jag fuskar inte. Låt mig presentera Esmeralda Filifjonk.

Kram Elsa<3

Cillaandersson.weebly.com

Annons:
Hippieelsa
2015-04-11 12:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#1

Det är jag som är Esmeralda. Jag har alltid bott med min trygga trevliga familj men jag tröttnade på de en dag. Jag är sån. Jag tröttnar ganska fort på det mesta men nu har jag iallafall flyttat till ett eget ställe långt bort från alla jag känner. Jag har inte råd att bygga ett hus än men jag har skaffat det som behövdes. JAg bor precis bredvid en jätte vacker å och där fiskade jag inatt. Det var så vackert. 

Kram Elsa<3

Cillaandersson.weebly.com

Hippieelsa
2015-04-11 13:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#2

Nu har jag skaffat ett jobb. Jag har alltid drömt om att träffa utomjordingar och åka till en annan planet så vad passar inte bättre än att bli vetenskapsman?

Innan jag behövde gå till jobbet skaffade jag en ny kompis faktiskt. Jag kommer inte ihåg vad hon hette men jag bryr mig inte heller för hon var ganska tråkig men det var kul med lite umgänge. Sen var det dags att gå till jobbet. Det var så spännande men det gick faktiskt riktigt bra. Det fanns en jättegullig uppfinningsbyggare där som hjälpte mig att bygga en rörelsekonservator. Sen tänkte jag be receptionisten Lars om lite mtall men hav var värsta bitchen och började bråka istället. Jag önskar verkligen att jag slagit till honom direkt.  Men jag blev befordrad iallafall första dagen:)

Kram Elsa<3

Cillaandersson.weebly.com

Hippieelsa
2015-04-11 13:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#3

När jag kom hem från jobbet var jag väldigt uttråkad men jag var så trött att jag var tvungen att sova direkt. När jag vaknade igen var jag spänd för att jag var så uttråkad. Jag var så desperat och sällskapssjuk (det är jag alltid men jaja) att jag gick ut på gatan och pratade med ett litet barn i bara bh men jag fortsatte att vara lika spänd och uttråkad när jag åkte till jobbet. Jag var så uttråkad att det inte alls gick lika bra som igår. Jag var nära att ryka ihop med bitch-Lars när han vägrade vara trevlig men som tur är gjorde jag inte det. Jag uppfann simsstrålen men jag hann aldrig använda den innan  dagen var slut och jag åkte hem och tog en lång skön dusch.

Kram Elsa<3

Cillaandersson.weebly.com

CamC
2015-04-11 19:27
#4

Följer! :)

Hippieelsa
2015-04-12 13:20
#5

#4 Jippie🤗 kul

Kram Elsa<3

Cillaandersson.weebly.com

Hippieelsa
2015-04-12 15:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5
#6

Äntligen helg! Jag är så trött fast  jag ska nog ragga lite i helgen… För att fira att det är helg och att jag faktiskt hade  pengar byggde jag ett hus. Jag är inte arkitekt eller bra på sånt men det är bättre än att inte ha något hus iallafall. Jag frös Bitch-Lars med simsstrålen som jag förresten döpt till Sven idag. Det var jättekul.

Kram Elsa<3

Cillaandersson.weebly.com

Annons:
Hippieelsa
2015-04-12 15:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#7

Mitt liv är över. Jag ska aldrig mer gå ut. Jag var på strålande humör när jag vaknade i morse och tänkte gå och leta reda på ett offer som jag kunde utsätta för Sven. Jag fick syn på en tjej på gatan men precis innan jag skulle frysa henne såg jag hennes ansikte. Hon var den vackraste kvinnan jag någonsin sett fast hon såg väldigt sorgsen ut. Så jag började prata med henne och hon verkade schyst så jag frågade om hon var singel och det var hon!! Hon sa att hon precis blivit dumpad och var väldigt ledsen för det. Jag tänkte såklart att jag hade min chans då så jag började flörta men då blev hon jättesur och skrek så att alla på gatan kollade på mig. jag kan knappt skriva det här så arg är jag för hon skrek: - Vad tror du om mig j***a lesbiska äckel? Tror du jag är lebb? Vad är det för fel på dig? Sen sprang hon iväg så fort hon bara kunde innan jag hann frysa henne. Jag fattar inte att världens till synes underbaraste person kan vara en sån bitch. Sen var jag tvungen att gå ut och fiska lite för att lugna ner mig.

Kram Elsa<3

Cillaandersson.weebly.com

Upp till toppen
Annons: