2015-04-12 21:45 #0 av: Mitchika

Det tog längre tid än jag planerat att starta upp den här utmaningen, men jag fick sitta med spelkrångel i två timmar för att fixa problem innan det löste sig (vilket dödade spellusten helt) och därefter... allergitabletter, stjälper lika mycket som dom hjälper för mig. Yrar

Men nu är den igång! Survivor Challenge III är redo att ta sin början, deltagarna är utvalda och problemen är lösta så ön är startklar. För den som vill läsa mer om Survivor Challenge så var det här jag hittade den: 
http://modthesims.info/t/341781

Dom två tidigare avslutade omgångarna (jag ska inte avslöja vinnarna för den som inte läst) går att läsa här: 

TS2 Survivor Challenge I
TS2 Survivor Challenge II

Än en gång så kör vi Naruto-tema, för jag har så många Narutosimmar kvar att bocka av i spelet. Precis som förra omgången blir det 6 tonåringar och 2 vuxna på ön. Nyfikna på vilka det är? Dags att hälsa på deltagarna för omgång tre! Skrattar

Bakre raden från vänster till höger: Neji, Temari, Gaara, Kankuro och Rock Lee. Främre raden från vänster till höger: Tenten, Tsunade och Kurenai

Jag vet inte om det här gänget kräver någon presentation, men jag säger precis som förra omgången. Känner du inte till Naruto-serien och har inte den minsta lust att kolla upp den, så... njut bara av att se utseendemässigt roliga simmar lida och dö på en öde ö! SkrattarOskyldig

Ytterligare åtta karaktärer som jag växte upp med (i tonåren i alla fall) och som jag är ruskigt förtjust i. Det här ska bli kul och jag hoppas att jag lyckas plocka ut vinnaren av dom här åtta den här gången. Förra omgångarna dog dom jag röstade på, men jag hoppas det blir annorlunda nu! Skrattar

Låt oss ta en titt på ön nu! Efter förra omgångens avslut fick jag reparera lite skador för att återställa ön, plus att vi har gjort en förändring. 

Splitternya tält! SkrattarPartajar

Eller åtminstone nya färger på dom! Aubergineplantorna växer fortfarande kvar, så dom får det nuvarande gänget både ta hand om och skörda när det är dags. Skrattar

Nu till den stora frågan: 

Vem tror du/vill du ska överleva den här utmaningen?! 
Vem skulle du satsa dina simdaler på?! Vilken av dessa åtta simmar kommer stå ensam kvar när alla andra är döda?! Vem av dom här åtta kommer att få lämna ön och flytta in i Överlevarnas Villa tillsammans med tidigare vinnare!? 

Känner du inte till karaktärerna eller Naruto så kan du helt enkelt välja den karaktär som du gillar mest utseendemässigt eller har det "bästa" namnet. Skrattar

Dessa åtta simmars mardröm drar igång så fort jag kommer igång. Skrattar