2015-04-15 15:49 #0 av: Mitchika

Jag är extremt trött men på bra humör idag och jag tänkte ta ut det på mina simmar. Skrattar

Har ni undrat över vilka sätt det finns att dö på i The Sims-spelen och vilka åldersgrupper som kan dö av det? Jag planerade att testa på så många olika dödsfall jag kan och orkar med idag och jag börjar i The Sims 2. Skrattar

Jag varnar eventuella känsliga om att det kan bli en ganska brutal stämning och ganska brutala bilder i såna här trådar, men det är inget blod eller annat sånt otrevligt och allt som händer är sådant som normalt sett kan hända i spelet. För det mesta. Men jag tänkte varna i alla fall så att folk är medvetna om vad som händer och kan undvika tråden om dom inte vill se sånt. 

I den här tråden kommer vi testa på att döda det mesta, från barn till hundar/katter, för att se om det går. Jag vet redan att bebisar och småbarn är skyddade från eld och det mesta i The Sims 2 (BU!), men barn och djur däremot... Det måste vi testa! Skrattar

Först tänkte jag testa att se om barn i The Sims 2 kan brinna upp och drunkna, så jag har skapat några Randys som är villiga att delta i experimentet. Skrattar

Villiga/tvingade, ingen lägger märke till ord så noga här hemma. Nu kör vi igång! 

PS! Jag gjorde om tråden för att göra den till en omröstning, vilket jag helt glömde bort att göra förra gången, så att den som inte vill se inte behöver se några bilder av misstag. Man måste klicka igenom omröstningen först. 

Så, vem vill se simmar dö!? Skrattar