Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1865 ggr
myismyname
2015-04-15 16:26

OT - Presentera dig!

Jag tänkte att det kunde vara lite kul med en presentationstråd eftersom den gamla är från 2009 (om jag inte helt har missat en nyare tråd….) 😃 Vilka är ni som gömmer er bakom datorskärmarna?

Släng upp ett foto av dig (eller kanske en bild på dig själv som sim om du inte vill lägga upp ett foto?) och skriv några rader om dig själv.  Jag är nyfiken 😃

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Annons:
myismyname
2015-04-15 16:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag börjar med att slänga upp en bild på mig själv! Jag heter My (duh), är 22 år och pluggar till lärare, närmare bestämt "Grundlärare F-3" som min utbildning så fint heter (lågstadielärare med andra ord…). Jag rider en gång i veckan, tycker om att rita (men ritar bara under perioder) och har planer på att lära mig stanna på inlines till sommaren (och därmed slippa be min pojkvän, a.k.a. Mr. Inlines-proffs-som-hoppar-och-åker-baklänges-när-jag-knappt-kan-åka-framåt, ta tag i mig och bromsa åt mig). Jag (eller okej, vi, jag och Mr. Inlines-osv…) äger två råtthonor och planerar att utöka flocken med åtminstone en råtta till, men förmodligen lär det inte stanna där… Fantastiska små djur, det där. 😃

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

My2000
2015-04-15 20:03
#2

Jag heter My och är 13 år, jag bor på landet och har 2 katter och 2 kaniner. Vi har även ett stall på vår tomt som ägs av våra grannar, så jag rider riktigt ofta, fast mest hos våra grannar :P Jag älskar även som My, att rita, måla och pyssla! Och detta är jag :P

myismyname
2015-04-15 21:17
#3

#2 Oj, det verkar ha blivit något knas med bilden! Kul med en till My 😃

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

SimsBrooke
2015-04-16 15:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jag heter Sandra och är 26 år gammal(blir 27 i sep). Jag är arbetssökande men får jobba mycket på mitt sommarjobb Korvbrödsbagarn! När jag inte är på jobbet försöker jag sitta vid datorn eller fixar i lägenheten.

Jag älskar att skriva och har flera olika bloggar. Film och musik är en stor del av mig och The sims iFokus har blivit en stor del av mitt liv. 

Jag är även Sajtvärd här på The sims iFokus =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

LottaV
2015-04-16 17:56
#5

Jag är en ung kvinna på 26 höstar som har många intressen blandanat spel (Sims och pokemon), film (Harry Potter och Winx Club) och böcker (Harry Potter och Sagan om isfolket). Om det är något mer ni vill veta så pm mig

Ett gott skratt förlänger livet

[Thew]1
2015-04-18 01:42
#6

Jag är en tjej som heter Astrid och är 12 år. Jag spelar klarinett i orkester vilket jag tycker är jättekul! 😃 Jag älskar att skriva… och att spela The sims såklart! Andra spel jag gillar är minecraft, WoW och Zelda (Men sims är bäst). Tycker om djur. Har tre fina råttor och en hund som jag älskar jättemycket❤️

Annons:
[WoopWoopTheSimmer]
2015-04-18 21:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Jag är en glad människa på 12 år! Jag  bor i en liten råtthåla i södra Småland med mina bröder, päron, två kissemissar, två ödlor, ca 800 vandrande pinnar och en häst. Sedan får vi inte glömma husspindeln Allram. Jag är väldigt kreativ, älskar att sitta och pyssla med något som aldrig blir klart. Jag tycker också väldigt mycket om att skriva. Att spela sims 3 har nästan blivit som en sport för mig. Var ungefär sex år gammal när jag testade spelet första gången. Sen dess har jag spelat, bortsett från perioder då jag inte alls har lust.

 Bilden här nedan förstår ni nog är på mig och min ena katt Avatar. Tyvärr sprang hon bort i höstas och kom inte hem, men jag tycker att jag fortfarande har två katter. En i soffan och en på rymmen.😃 Bilden till vänster är ifrån somras och den till höger är ifrån slutet av mars.

GemTwist
2015-04-24 15:18
#8

Jag är en tjej på fjorton höstar. Bor i ett fosterhem någonstans i nordöstra Skåne och träffar min mamma var femte vecka. PÅ min fritid brukar jag antingen vara i PG (ett EU projekt där kristna ungdomar bor i ett hus så kan andra kristna ungdomar komma och ha kul där). Jag är kristen. Annars brukar jag spela sims 4. Innan jag fick ominstallera hela datorn spelade jag även TS3 med många ep´s till men har inte orkat ladda hem det nu så för tillfället är det bara fyran.

Testade the sims 2 som 5-6 åring och tyckte det var super kul. Jag kommer ihåg att jag skulle få min sim att gå på toa men hon ville då äta och därför kunde hon inte gå på toan. Och när jag skulle få henne äta kunde hon inte det för hon ville gå på toa. Köpte the sims 3 när jag var 12 så har spelat i ca 2 år med pauser.

(då jag inte hittade någon bild på mig får ni en look  a like sim här)

DenLin
2015-04-24 21:32
#9

Har ingen bild tillgänglig, men en liten text ska jag väl kunna få till i alla fall! Är en 30-årig tjej, uppvuxen på landet men bor nu i Göteborg sedan flera år. Jag jobbar på förskola, på fritiden läser jag gärna, eller tar med min kamera ut i skogen och fotar. Jag tror att mitt första simsspel var trean, men där var jag nog med nästan från början, nu spelar jag enbart fyran och njuter av hur buggfritt (peppar, peppar) det har varit.

myismyname
2015-04-24 21:43
#10

Vad kul att fler väljer att presentera sig! Tummen upp! 😃

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Halcyon
2015-04-25 00:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Hanna heter jag och går första året på gymnasiet.  Gillar att spela gitarr, vara med kompisar osv. Var betydligt mer aktiv här förut än nu, men jag brukar ofta vara här inne och kolla vad andra har lagt upp och skrivit i alla fall haha!

Har alltid spelat The Sims. Vi hade ett The Sims 1 på fritids som jag spelade hela tiden, haha. Då var jag väl sisodär 6-7 år. Sen har jag spelat The Sims 2 med min storasyster i flera år, sedan började jag spela 3an och där är jag fast nu! Har dock börjat fundera på att köpa fyran nu när det kommit till Mac.. men vi får se!

we're always chasing that paradise

myismyname
2015-06-15 12:01
#12

Puttar upp den här tråden lite och hoppas att fler hakar på och presenterar sig! :) Foto är inget måste. Det går lika bra att lägga upp en bild på dig själv som sim, eller ingen bild alls 😃

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Mitchika
2015-06-15 14:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Hmm, varför har inte jag presenterat mig? Är jag så lat eller vill jag vara hemlig och mystisk? *Läser igenom infon på min profilsida* Jag är visst bara lat! 😃😇

Jag heter Caroline, jag är 26 år gammal och jag är en allmän bråkstake. Fråga alla som känner mig väl, dom kan intyga det. Skrattar

TV-spel och datorspel har varit en stor del av mitt liv ända sen jag låg i mammas mage (om man ska tro min mammas historier). Min familjs första TV-spelkonsol var ett Super Nintendo för 22 år sedan som jag fortfarande har kvar fungerande i mitt vardagsrum. Nu har jag tonvis med olika spelkonsoler och datorer, så livet är fantastiskt. 😍

Mina favoritspelserier är Dragon Age, Elder Scrolls, Pokémon, Fallout (HERREMINGUD, VAD JAG ÄLSKAR FALLOUT, FALLOUT 4 KOMMER UT I NOVEMBER!!), The Sims och säkert mer som jag inte kommer på för stunden då jag suttit uppe hela natten för att titta på Bethesdas första E3-konferens och mitt huvud är ganska slött. 🤦‍♂️

Jag älskar även djur och har i skrivande stund en Golden Retriever, två marsvin, en gammal leopardgecko och tre underbara salamandrar! Förr har jag även haft råttor i mängder, dvärghamster, möss och akvariefiskar av olika slag. 😃

Mitt största intresse och favorithobby är att SKRIVA och även bara skapa på olika sätt. Kan skrivande ingå blir det bara bättre! Jag älskar att rollspela också,  vilket äter upp i stort sett all min fritid när jag hittar en riktigt bra och engagerad rollspelspartner. Vanliga brädspel är jag också förtjust i, speciellt Talisman och Monopol, men dygnet har bara så många timmar och jag har oftast ingen att spela med så det blir inte ofta jag spelar brädspel längre. 

Förutom det älskar jag skräck (både film, historier och spel och alla former som finns egentligen), min favorithögtid är Halloween, min favoritårstid är höst, jag spelar ocarina på fritiden, jobbar som dagmatte åt flera olika hundar när jag behövs och har ett antal diagnoser i bagaget! Tourettes syndrom, Asperger och DAMP/ADHD, vilka jag försöker utnyttja varenda droppe av positiv egenskap ur för att kunna göra riktigt häftiga saker. 

Jag gillar även att prata om mig själv och mina intressen, märks det? Oskyldig

Men det var en del om mig, det! Skrattar

Hmm, bild eller inte bild? Jag har ju den där läckra Halloweenbilden från förra året.. Äh, varför inte? Man ska visa upp sig från sin bästa sida! Smile! Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
marta01
2015-06-17 08:05
#14

Jag är en 13 snart 14 årig tjej som börjar åttan till hösten. Mina intressen är programmering, akvaristik samt Sims tre och fyra . Jag lyssnar även en del på musik, samt hade tänkt börja jogga, gå och cykla en del i sommar. Samt gillar jag att vara med mina få vänner i bland, för ofta klarar jag inte av. Har även Aspergers som jag nästan har haft mer nytta av än problem. Mitt största problem är att jag är väldigt ljudkänslig, vanligt brandlarmet räcker för att jag ska få ont i öronen och lite i huvudet. Bild har jag tyvärr inte.

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

Onslow
2015-06-17 12:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Lina heter jag och är 17 år, bor ute i Stockholms skärgård med min familj men hoppas kunna flytta ut till hösten om allt går som planerat. 🙂

Älskar allt Sims, Elder Scrolls, TF2, Pokemon och Mass Effect. 😍 Har dock inte haft så mycket tid att spela på senaste tiden - har gått i ettan och haft ett nyligen avslutat stormigt förhållande, osv… Men ska gå om ettan till hösten och hoppas på en nystart. Plus en massa gaming i sommar såklart. 😃

Är i övrigt en rätt vanlig tjej som är stor i käften och älskar vackra män, debatt och att festa. Driver på min fritid en antifeminismblogg tillsammans med ett par internetvänner, vilket såklart är ett stort intresse det med! 

Hittade bara en bild från förra sommaren, men tycker lejonhåret är rätt läckert. 😃

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Upp till toppen
Annons: