Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 813 ggr
Simslish
4/21/15, 7:04 AM

Missbildade barn? Ts3

Jag behöver hjälp med mitt ts3 spel.. Jag har laddat ner ett antal simmar ifrån exchange då jag tycker att kläderna och håren man har på grundspelan och de tillhörande spelen är så fula och tråkiga och det blir bara mycket roligare med det! Men så har vi problmet, när bebisar föds så blir de typ streck? lband blir de som berg och ibland blir hela skärmen mörk av bebisen för "berget" är så stort? Sedan när de blir barn blir de typ hästar eller jättar för de har vuxenkläder på sig? Samma med barnen. Finns det någonting jag kan göra? Eller är det bara att avinstallera allt som gäller? Kan nog vara bra att nämna att jag inte vet hur man laddar ner ifrån andra sidor. Tack på förhand!

Annons:
Quirinia
4/21/15, 7:19 AM
#1

Avinstallera direkt! Inte bra för spelet

Quirinia
4/21/15, 7:21 AM
#2

Köp/ladda ned endast från Store eller ladda ned gratis från några säkra "skapare". Om du inte kan så finns det många tutorials för både Mac och PC (men mest PC), typ fantasims3.bloggplatsen.se

Simslish
4/21/15, 7:49 AM
#3

#1 Okej då gör jag det, tack!

Mitchika
4/21/15, 3:51 PM
#4

Du behöver troligtvis inte avinstallera hela spelet, men du behöver ta bort ALLT custom content du laddat ner, alla simmar du laddat ner från Exchange och allt eget innehåll. 

Det du har råkat ut för brukar kallas för korrupt/dåligt CC, vilket är eget innehåll (kläder i det här fallet) som är slarvigt eller felaktigt gjorda. Med största säkerhet  har det följt med en eller flera av simmarna du laddade ner från Exchange, då Exchange-tjänsten för The Sims 3 är ökänt för att vara fyllt med sånt. 

Tar du bort alla sparade simmar och avinstallerar allt eget innehåll ska det räcka för att återställa spelet och fixa problemet. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Simslish
4/21/15, 4:08 PM
#5

#4 Tack :) Men blir så frustrerad, försöker att ladda ner saker ifrån "bra" sidor men förstår verkligen ingenting, även ifall jag läst de flesta guiderna jag hittat :( vet ni någon riktigt bra och tydlig guide? Helst på svenska men inget måste.

Upp till toppen
Annons: