Annons:
Etikettövrigt
Läst 799 ggr
johannaemma
2015-05-04 15:23

The Sims 2 Arbete och Affärer

Hej! Jag vill installera The Sims 2-Arbete och Affärer. Men själva manualen har jag slarvat bort så jag behöver installerings koden till spelet. Ifall någon har den eller kan den kan ni väl svara här eller maila mig på-> cooljohanna_99@live.se (ber om ursäkt  fö tokig email adres) Tack i förhand! 🙂

Annons:
Fridaaaa
2015-05-04 15:24
#1

Det är inte samma installeringskod på alla skivor utan är enskild till varje, så du kan inte använda någon annans kod.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

myismyname
2015-05-04 17:14
#2

Såhär står det i sajtens regler gällande vad som inte är tillåtet:

  • Diskutera olagliga sätt att få tag i The Sims-spelen. Det är därmed även förbjudet att efterlysa koder/serials/cracks/dylikt till något av Sims-spelen i det öppna forumet. Vill man diskutera sådant får man hålla sig till PM eller andra hemsidor. Detta eftersom vi på TSiF inte vill associeras med olagligheter. Observera att detta inkluderar all diskussion kring ämnet, inklusive diskussioner kring att få olagliga versioner av spelen att fungera. Alla versioner som man laddar ner gratis på internet är olagliga! De enda lagliga versionerna är de man köper! **(Uppdaterad regel!)
    **
    Skulle det vara så att man på ett eller annat sätt förlorat sin kod till The Sims och därför vill hitta ett sätt att få en ny, så får man höra av sig till EAs support på nummer 08 44 68 00 04 (öppet 12-21 måndag-fredag).

Därför låser jag nu denna tråd.

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: