Annons:
Etikettnybörjarfrågor
Läst 5015 ggr
Majaa12
5/6/15, 5:21 PM

Hur köpa hus?

Hur gör man för att köpa ett nytt hus och göra en familj till det? Har letat länge nu men kan bara göra om tomter och hus, hittar inget om att köpa… För visst kan det väl bo flera familjer i samma stad?

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Annons:
[AmandaBorg]
5/6/15, 10:31 PM
#1

Du måste göra familjen först och sen flytta in i hus. 🙂

Majaa12
5/7/15, 9:19 PM
#2

#1 Tack! Ska prova snart :) Kan man "styra" den familjen som den första?

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

[AmandaBorg]
5/7/15, 9:22 PM
#3

#2 Ja, det är bara att välja vilken du vill spela med när du är inne i "hantera världar" eller vad det nu står. 😛

Majaa12
5/7/15, 9:39 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Kommer inte längre… Det finns inget tillräckligt billigt hus för man ska väl trycka på "placera kopia" och efter det välja vilket hus? :)

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

[AmandaBorg]
5/8/15, 9:11 PM
#5

#4 Om det inte finns något tillräckligt billigt hus kan du flytta in i en tom tomt, fuska till dig pengar och sen välja att flytta till ett nytt hus. Tror det ska finnas något fusk som gör att du får pengar och kan flytta till vilket hus du vill direkt också, och något som gör att alla tomter blir gratis, men jag kan inte fusken i huvudet då jag aldrig använder några.🙂

Majaa12
5/8/15, 9:33 PM
#6

#5 Tror att jag klarar det nu men hur gör man för att byta familj i ändra stad? :) Kan man flytta en person från familjen till ett annat hus och ändå fortsätta styra den också? ;)

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: