Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1175 ggr
ElsaN.01
5/15/15, 7:12 AM

Föräldrarna kommer inte hem? (TS3)

Föräldrarna i mitt hushåll åkte i väg på en så kallad 'gratissemester' i två dagar. På dagen då de skulle komma hem fick jag ett medelande kl 08:00 som sa att de kom hem om två timmar. Nu, kl 15:00 har de fortfarande inte kommit hem, och mammans huvud har dessutom helt försvunnit från porträttspanelen! Hjälp, vad ska jag göra?

Annons:
KastKatt
5/15/15, 10:44 AM
#1

Har du testat Resetsim? Starta om spelet?

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

ElsaN.01
5/15/15, 8:47 PM
#2

Japp, testat båda, inget lyckades…

Aniara14
5/16/15, 1:24 PM
#3

#0 Vad händer om du går till Ändra stad-läget och klickar på deras hus? Syns föräldrarna på familjeporträttet då?

An ounce of prevention is worth a pound of cure

KastKatt
5/16/15, 9:22 PM
#4

Tänker att en nödlösning kan vara att att föröka att packa ihop familjen och huset och flytta dem? Eventuellt kopiera om det går? kommer inte ihåg exakt men vet att en kan spara hus och familj och sedan placera ut igen.

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

ElsaN.01
5/17/15, 7:46 AM
#5

Ja mamman har helt plötsligt försvunnit från världen, men pappan syns. Jag testade att dela på hushållet, flytta iväg honom och sedan tillbaka men hans porträtt är fortfarande grått….

simskontot
5/17/15, 7:44 PM
#6

Kan man inte typ på nåt sätt återställa tills innan de åkte på semester? Jag vet inte hur, men jag tror jag hört talats om att man kan återställa nånstans? Fast det är nog väldigt kompicerat, och det är nånting man gör i datorn tror jag…

Annons:
Upp till toppen
Annons: