Annons:
Etikettteknisk-hjälp
Läst 2611 ggr
Skogsraah
5/16/15, 8:35 PM

Problem med uppdatering, Origin

Någon som har problem med senaste uppdateringen till Sims 4 via Origin? Vet inte när den kom, men för mig händer det ingenting när jag klickar på uppdatera. Samt att bilden av spelet är suddig, går ej att starta utan att det uppdaterats. 

Jag har startat om hela datorn och Origin helt men ingen skillnad. Något annat jag kan göra? Kan det vara ett tillfälligt fel?

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Annons:
SimsBrooke
5/20/15, 12:00 PM
#1

Hmm, jag vet inte ens om mitt spel har blivit uppdaterat ens :/

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Skogsraah
5/20/15, 12:24 PM
#2

Nej det är jättemärkligt! Varje gång jag försöker starta Sims 4 (klickar på ikonen på skrivbordet) börjar Origin uppdatera. Varje gång jag klickar på ikonen verkligen, tror inte att det behöver uppdatera i åtta minuter fyra gånger om dagen…

Sedan när jag kommer in i Origin så vill den fortfarande uppdatera spelet, men inget händer när jag klickar på uppdatera. Har läst någonstans att man kan prova ominstallera Origin, men min fästman var osäker på om allting är kvar då i mitt konto? Det bör det väl vara tänker jag.

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Upp till toppen
Annons: