Annons:
Etiketttips-och-tricks
Läst 2188 ggr
Dvärgis1234
2015-05-20 17:59

Alien barn? TS2

Hej jag spelar de gamla Goa sims 2 men jag har glömt av hur man får Alien barn jag har den dyraste kikaren och jag har ufon i närheten och testingcheat fusket till att tvinga fram kidnappningen fungerar inte några tips? Min sim han har full pot på logik!


Annons:
Mitchika
2015-05-20 18:34
#1

Det handlar om tur, helt enkelt. 🙂

Låt din sim stjärnskåda i kikaren så fort det har blivit mörkt och låt honom stå där tills det blir morgon eller tills utomjordingar har dykt upp och fört bort honom. Är du orolig för att din sim ska bli för gammal kan du alltid spara precis innan mörkret faller i spelet (före 19:00 i speltid). Därefter kan du ladda om spelet igen om din sim inte blir bortförd den natten och försöka igen. 

Både manliga och kvinnliga simmar kan bli bortförda av utomjordingar, men bara män kan bli gravida med utomjordingsbebisar. 🙂

Har du några expansioner till The Sims 2 eller bara grundspelet? Det underlättar rejält om man har expansionen Fritid, då det gav möjligheten att få massa bonusar om man fyllde upp sin sims livslånga ambitionsmätare. En sim med Kunskapsambition kan placera poängen från att fylla den livslånga ambitionsmätaren under sin ambition och låsa upp alternativet "Kalla på utomjordingar", som man använder via teleskopet.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Dvärgis1234
2015-05-21 13:06
#2

#1 Okej haha tack så mycket då får jag ha tålamod min sim han har full i logik och har massor av "poäng" har även testat att lägga ut ufon runt omkring mitt hus men är det bara i the sims 3 som det finns rymdstenar??? 

Jag har sims 2 Ultimate collection! :)


Mitchika
2015-05-21 15:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

#2 Placera ufon runt huset ska inte ha någon som helst effekt på om utomjordingar dyker upp eller inte. Det finns bara  ett sätt att öka oddsen, vad jag vet, och det är att låsa upp interaktionen "Kalla på utomjordingar". 

Åh, Ultimate Collection? Då borde det inte vara några problem! 😃

Har din sim Kunskapsambition? Om inte rekommenderar jag varmt att du byter till den för honom (om så bara tillfälligt), bara för att lägga poäng under kunskap bland livslånga ambitionsbonusar och låsa upp  "Kalla på utomjordingar"-interaktionen vilket ökar oddsen REJÄLT för att bli bortförd. 

Med hjälp av den kommer din sim nog inte ha några som helst problem med att bli bortförd. Mina har aldrig det, i alla fall. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Dvärgis1234
2015-06-13 16:20
#4

haha sorry för sent svar precis efter inlägget blev han kidnappad av ailens han fick tvillingar de var jätte roligt nu har dock familjen dött ut :'(


Upp till toppen
Annons: