Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 577 ggr
Tanjis
2015-05-21 14:58

The sims 4 funkar typ aldrig

Jag blir tokig! The sims 4 funkar aldrig :( är det nån mer som har problem med spelet :(?

Annons:
densomundrar
2015-05-21 17:17
#1

nja. Innan jag installerad go to work så fungerade spelet bra, men nu har det kommit små irriterande buggar :-( Har du provat att reparera ditt spel?

Skogsraah
2015-05-21 17:24
#2

Fungerar det inte att starta eller stängs det av och strular i spelet?

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Tanjis
2015-05-21 19:08
#3

det går inte att sätta på. har försökt instalera om både dator spelet och orgin samt försökt reparera spelet :(

SimsBrooke
2015-05-21 19:23
#4

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Skogsraah
2015-05-21 20:20
#5

Ja det verkar ju vara samma problem som jag har! Hur länge har det inte fungerat att starta? Mitt gick inte att få igång från och med i helgen. Varje gång jag klickar på Sims-4 ikonen så uppdaterar Origin, oavsett hur många gånger jag provat starta spelet. Sedan är själva Sims-omslaget inne i Origin suddigt och det står att jag måste uppdatera något. Men det händer inget när jag klickar på uppdatera…

Verkar som att det är något stort strul med Origin nu alltså. Frågan är bara hur man ska gå vidare?

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Bara Anna
2015-05-22 05:01
#6

Kontakta Origin direkt kanske ?

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Annons:
Tanjis
2015-05-22 14:02
#7

#4 och #5 ne mitt strular på annat vis men det har tidigare krånglat ungefär som ni beskriver det. När jag försöker starta spelet står det att det inte går då organ inte är installerat, vilket det naturligtvis är. Det har krånglat för mig på ena eller andra sättet länge

Upp till toppen
Annons: