Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 2591 ggr
Panthola
2015-06-12 20:35

GÖRA SIMMAR SJUKA?

Finns det något sätt att göra simmarna sjuka i The Sims 3? Jag ha ett par mods som gör att de kan bli sjuka nämligen, denna mod: 

Länk borttagen. Det är inte tillåtet att länka direkt till mods. /Myismyname (medarbetare)

Någon som också har den och vet hur de blir sjuka?

Annons:
myismyname
2015-06-13 20:19
#1

Utdrag ur sajtens regler:

"Det är inte tillåtet att

  • Länka direkt till en specifik mod till The Sims. Däremot är det tillåtet att länka till sidor (samt underkategorier på dessa sidor) där olika mods finns tillgängliga för nedladdning. Det är även tillåtet att diskutera mods på forumet.*

_(---)

_

* Anledningen till att vi valt att förbjuda direkta länkar till specifika mods har att göra med att det finns en hel uppsjö av mods, varav en del är mindre barnvänliga än andra (vilket inte riktigt passar sig på en hemsida där många är unga). Vissa mods kan även vara rentav skadliga för ditt spel om dess skapare inte är säker på hur man går till väga vid själva skapandet av en mod. Vi (medarbetare och sajtvärd) resonerade såhär angående denna regel:

Genom att länka till en specifik mod blir man också "ansvarig" för att just den modden hamnat i någons händer (med allt vad det innebär). Länkar man till ett ställe där olika mods finns samlade blir man inte ansvarig på samma sätt. Jämför med skillnaden mellan att visa någon vägen till videobutiken och att trycka en väldigt våldsam film direkt i handen på dem."

Jag har redigerat ditt inlägg och plockat bort länken. 🙂

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Panthola
2015-06-14 12:48
#2

oj herregud förlåt det hade jag ingen aning om! Jag har varit lite förvirrad under de senaste veckorna så det kanske inte är så konstigt egentligen. Hur som helst så ber jag om ursäkt att det blev så, det var inte min mening och tack för hjälpen! 🙂

myismyname
2015-06-14 16:56
#3

#2 Ingen skada skedd! 🙂 Nu vet du till nästa gång 😃

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Upp till toppen
Annons: