Annons:
Etikettlegacy-och-historier
Läst 662 ggr
zimm
6/24/15, 7:59 AM

Historien om Enir

Gör en historia om min nyaste sim Malin Enir. Här kommer lite information om Malin:

Hej jag heter Malin eller rättare sagt Malin Bilenda Enir. Jag kommer från en familj på en mamma och en pappa och en syster. Mina föräldrar var rika men när båda dog i cancer så gav dom alla pengar till min syster så jag köpte en tomt i Newcrest som jag bor i nu. Jag är en aktiv sim men som mest är aktiv framför tv:n. Jag är också god och vill att alla ska ha det bra. Jag gillar att spela datorspel för att jag är en nörd. Min hösta önskan i livet är att bli en nördhjärna.

Medarbetare på

Star Wars

Annons:
zimm
6/24/15, 10:24 AM
#1

Eftersom att jag inte ärvde ett öra av mina föräldrar så behövde jag jobba som korv på stan för att få ihop lite pengar till ett hus. Allting är begagnat det var till och med spya i sängen.

Medarbetare på

Star Wars

zimm
6/24/15, 10:34 AM
#2

Det finns många saker som jag inte tycker om med mig själv. Till exempel att jag är för tjock och att jag inte har råd med en snygg frisyr. Så jag åkte till gymmet för att ta tag i mitt liv. På gymmet träffade jag också Robin som jag började prata med.

Medarbetare på

Star Wars

Upp till toppen
Annons: