Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1126 ggr
Calcifer
2015-07-02 02:38

Läkaren försvinner.

Jag har nya expansionen (get to work, som den heter på engelska) och ska försöka bli läkare. Just nu är jag bara på nivå 2 dock, men kan inte riktigt ta mig framåt då min sim alltid får uppgifterna att dels lämna över en patient till läkaren och att moppa upp en pöl när hon gjort allt annat. Men läkaren är bara där en stund på morgonen sen försvinner han och det finns ingen pöl någonstans. Det gör att jag inte kan ta mig framåt som sagt och gör inte bra ifrån mig på jobbet i övrigt. Någon annan som varit med om det?


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Bara Anna
2015-07-02 08:11
#1

Som jag har förstått det så är det inte dina dagliga uppgifter som gör att du stiger i graden som läkare, utan hur många patienter som du botar. Därför kan du strunta i pölen. När det gäller läkaren så får du helt enkelt haffa honom tidigt på morgonen, prata lite vänligt med honom och sedan lämna över din patient. …

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Calcifer
2015-07-02 09:04
#2

Fast jag kunde inte bota någon innan jag gjort mer på listan under flertalet dagar. Så innan jag lyckades få till buggen (jag var tvungen att starta om spelet för att läkaren skulle vara kvar) kunde jag bokstavligen inte gå vidare. Sen var det tyvärr också så att jag inte hade någon patient tidigt på morgonen att överlämna till läkaren utan det kunde jag bara göra typ runt 10-11 och då var han borta.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: