Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 875 ggr
Gambino19
7/3/15, 9:35 AM

Går inte att gå någon stans?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!jag skapade en ny gubbe på Sims 4 igår,jag har precis uppdaterat det. Men jag skulle gå till baren för att träffa lite andra människor,men då så fortsätter det bara att ladda! Jag gick därifrån någon timme efter så hade det inte hänt ngt. Samma sak igen :(

Annons:
Kevsterrr
7/3/15, 11:19 AM
#1

Starta om datorn kanske ger det en liten kick?

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

Gambino19
7/3/15, 11:45 AM
#2

Jag har gjort det,händer bara samma sak igen!kan det vara fel på Sims just nu?

Mitchika
7/3/15, 11:51 AM
#3

Det första du kan göra är att öppna Origin som vanligt, men istället för att starta The Sims 4 så högerklicka på The Sims 4 och välja alternativet "Reparera". Har något blivit knas eller fel under uppdateringen kan det lösa problemet. 🙂

Fungerar inte det så undrar jag om du har mods/eget innehåll nedladdat till The Sims 4? Om så är fallet, plocka ut allting, starta upp spelet igen och se om det fungerar utan eget innehåll i sig. Gör det det så innebär det att något eget innehåll som du laddat ner skapar konflikter med spelet efter senaste uppdateringen.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Gambino19
7/3/15, 11:55 AM
#4

Tack!när jag startade origin det "origin uppdateras"

Gambino19
7/3/15, 11:55 AM
#5

Tack!när jag startade origin det "origin uppdateras"

Gambino19
7/3/15, 12:56 PM
#6

Åh,när jag startade igen så testade jag att gå till parken det funkade! Men när man ska gå till baren,gymmet eller museum så funkar det inte!jag har uppdaterat origin och tagit bort alla mod(hade typ bara 5st) funkar ändå inte!det har aldrig varit problem förut!

Annons:
Upp till toppen
Annons: