Annons:
Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 1660 ggr
Smedhultaren
2015-07-04 16:12

Vilket sims 3?

Har tänkt köpa the sims 3 nu efter att ha spelat sims 2 lääänge nu :3

Vilka två expansionspaket tycker ni är bäst?

Tänkte köpa grundskivan, djur och så ett till ;)

Annons:
ElsaN.01
2015-07-04 16:17
#1

Jag skulle nog säga att du ska köpa årstider också, kommer med massa möbler mm. och då dessa årstider, jag tycker att det gör spelet mycket roligare!

Haku
2015-07-04 16:19
#2

Djur är roligt!!

Alexandra0419
2015-07-06 12:18
#3

Jag tycker också Årstider gör spelet mer levande:D Mycket att göra och massa fina grejer till:)

[Lilyz]1
2015-07-06 12:36
#4

Jag tycker Drömjobb är kul, flera olika yrken som gör simmarnas arbetsdagar roligare. 🙂

ForeverEmma_
2015-07-06 17:17
#5

Jag har tre favorit expansionspaket. Årstider, djur och leva livet. Kan rekommendera dem :D

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

Gladasvampen
2015-07-06 20:53
#6

Jag är nog en utav få personer som verkligen älskar Destination Världen! Alla resor, besöka nya länder och såklart gravarna. Kul att kunna växla mellan vanligt spelande och äventyr. Men gillar även årstider, mycket nya möjligheter och möbler :)

Annons:
Bara Anna
2015-07-07 05:39
#7

Skulle hoppa över 3 och gå direkt till 4an. Trean överlag är så systemkrävande av datorn och väldigt annorlunda i spelsätt från tvåan. Och 4 är underbar med alla sina känslor!

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Haku
2015-07-07 13:30
#8

Jag tycker the sims 3 och the sims 4 är lika varandra förutom några förändringar, vissa saker i the sims 3 var till och med bättre till exempel rörligheten genom kvarter osv.

sponny
2015-07-14 20:34
#9

#6 Måste hålla med om Destination Världen. Tycker verkligen om den expansionen dels för möjligheten att dina Simmar kan åka på lite semester och dels för möjligheten att gå på äventyr.

Men min favorit är verkligen Årstider. Bra på alla sätt man kan tänka sig. Världen blir mer levande med snö, värmebölja och regn, festivalerna i centrum är ett bra sätt att träffa nya simmar, nya trevliga kläder och möbler osv. Tipptopp expansion!

Judith88R
2015-10-12 23:31
#10

Natt liv tycker jag med är ett måste

Sorry if my English/Swedish is not always accurate, English is not my native languages, nor Swedish
//Judith


Meyzen
2015-10-13 07:40
#11

Jag är nog en av de få som verkligen älskar In I Framtiden! Det är så kul att kunna åka fram och tillbaka och ändra på sin framtid, man vet aldrig vad som händer och det är det som gör det så roligt! Annars är Destination Världen ett måste för mig, sjukt bra gjort och så kul att leta efter skatter i gravar och resa till olika städer!

SecretCraving
2015-10-14 11:10
#12

Typ Leva Livet eller Årstider, dom gör spelet mer verklighetstroget!

Jag personligen tycker att 3:an är mycket bättre än 4:an och 2:an, det finns två saker som jag stör mig sådär extra mycket på med 4:an, och det är att världen inte är öppen, utan sluten och att "Skapa en stil" inte finns. 

Och sen beror det ju på lite vad du själv vill, vill du kunna ha vampyrer, zombies och ällvor passar Övernaturligt, vill du kunna resa i framtiden passar In I Framtiden, vill du kunna ha hotell, dyka och åka båt ska du välja Semesterparadis. Men jag tycker att Leva Livet och Årstider är bra att starta med :)

Aniara14
2015-10-14 20:09
#13

#12 "Jag personligen tycker att 3:an är mycket bättre än 4:an och 2:an, det finns två saker som jag stör mig sådär extra mycket på med 4:an, och det är att världen inte är öppen, utan sluten och att "Skapa en stil" inte finns."

Det är precis vad jag tycker också. Ifall man har spelat Sims 3 i flera år, så fattar då verkligen inte jag hur man sen kan gå tillbaka till hur det var i Sims 2 och vara nöjd med det.

När dataspelföretagen gör en efterföljare till ett populärt spel så är det ju självklart att det ska vara större, modernare, mer avancerat och bättre i största allmänhet. Men det kan man ju absolut inte säga att det har blivit i det här fallet. Tyvärr.😕

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Annons:
Novelia
2015-10-15 00:36
#14

Årstider, helt klart!

I have no sympathy for people without empathy

Upp till toppen
Annons: