Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 712 ggr
Malyna
2015-07-21 01:36

The Sims 3 startar ej

Jag har laddat ner The Sims 3 från den vanligaste sidan av de alla, behöver inte nämna namnet. I alla fall så har jag svårt att få det starta. Jag installerade originalet, Djurliv och Universitet. Jag avbildade eller vad det heter Universitet-skivan och spelet startar. När man kommer till kvartetsskärmen står det att jag måste sätta i skivan till Universitetet? Fast den var i.. Jag har försökt genom YouTube att cracka Universitet, men då vill det inte ens starta alls. Jag önskar hjälp? Har nedladdat alla The Sims 3 i princip och de verkar normala i mapparna så borde inte vara några problem?

Sajtvärd på Polen

Annons:
Calcifer
2015-07-21 01:39
#1

Om du laddat ned olagligt så finns det rätt många knep för att hindra folk från att kunna spela dem illegalt. Det krävs oftast en viss datorvana och kunskap för att fixa det. (För övrigt ska du inte "cracka" expansionen, men det bör rimligtvis stå i instruktionerna…)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Malyna
2015-07-21 03:12
#2

Står att jag ska cracka Universitet och jag har följ instruktionerna. Jag bryr mig inte om det är illegalt eller inte, alla laddar ner saker eller gör olagliga saker. Till och med du.

Sajtvärd på Polen

Mitchika
2015-07-21 10:37
#3

Malyna, du tilldelas en varning, din tråd låses och jag hänvisar till sajtens regler:

**Det är inte tillåtet att:

**

Diskutera olagliga sätt att få tag i The Sims-spelen. Det är därmed även förbjudet att efterlysa koder/serials/cracks/dylikt till något av Sims-spelen i det öppna forumet. Vill man diskutera sådant får man hålla sig till PM eller andra hemsidor. Detta eftersom vi på TSiF inte vill associeras med olagligheter. Observera att detta inkluderar all diskussion kring ämnet, inklusive diskussioner kring att få olagliga versioner av spelen att fungera. _Alla versioner som man laddar ner gratis på internet är olagliga! De enda lagliga versionerna är de man köper!
_

Var vänlig och läs igenom sajtens regler en extra gång för att undvika att såna här situationer uppstår i framtiden.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: