Annons:
Etikettövrigt
Läst 917 ggr
Mitchika
2015-09-03 13:30

Mistress Challenge?

Jag ramlade över en ny utmaning när jag sökte efter roliga saker att göra i Sims 2 till mitt och Namikos nya kvarter och hittade något som kallas för Mistress Challenge! Länkar till den nedan för den som är nyfiken att läsa om den:

http://modthesims.info/showthread.php?t=435668

Så jag planerar att köra den här utmaningen med en av mina simmar vid namn Lemongrass Lassiter (han finns i min och Namikos lektråd i vårt kvarter som går att läsa om här). Eftersom jag älskar att hitta, skapa och tipsa om nya utmaningar så ville jag göra en tråd för att berätta om utmaningen och se vilka fler som kan tänkas finna den intressant eller spännande. 😃

Vad tycker ni om idén bakom Mistress Challenge? Spännande, intressant, tråkigt, svårt?  Är det något ni själva skulle vilja testa? Kan ni komma på något bättre, mer intressant eller mer utmanande själva? 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
densomundrar
2015-09-04 18:47
#1

Helt klart något att testa :-)

Mitchika
2015-09-04 21:22
#2

#1 Absolut, tycker jag. Jag har jättekul med den här utmaningen när jag spelar med Lemongrass. 😃

Han har precis fått sitt första barn med en av sina killar och jag hoppas på att det ska försvåra saker och ting. Hittills har det varit väldigt enkelt och problemfritt. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

densomundrar
2015-09-04 21:50
#3

Tänkte göra detta fast i ts4, ska bara leta reda på pengafusk till det :-)

Upp till toppen
Annons: