Annons:
Etikettteknisk-hjälp
Läst 1192 ggr
Thea02
2015-09-20 14:22

Skriptfel - går inte att spela?!

vet inte om jag har valt rätt grupp nu men men… i alla fall, jag har fått pappas gamla speldator (en HP) eftersom mamma fick min dator som jag brukade spela sims 3 på. Och då satte jag mina nedladdade saker från mitt sims på en sticka som jag sedan satte på mina nya hp-dator. När jag hade laddat ner alla nedladdningar + mina expansions-paket (årstider husdjur och övernaturligt) så skulle jag börja spela! då stod det när jag kom till huvudmenyn "skript fel" vill du fortsätta att köra skript på den här sidan? och jag fick upp en sådan ruta då och då på min gamla dator också. Men jag tänkte bara: det är nog inget speciellt men när jag kom in på en stad jag valt så skulle jag skapa en ny familj men det bara laddade och laddade…. säkert en timme så jag gav upp. Det är inte första gången det hänt mig men det fungerar verkligen inte! jag behöver hjälp, vad ska jag göra?!

Annons:
Thea02
2015-09-20 14:50
#1

nån som vet??

cmfftw
2015-09-20 15:05
#2

Vet inte vad eller hur man kan lösa problemet men jag brukar i vilket fall iallafall också få upp problemet med "skriptfel". För mig fungerar det dock att spela fortfarande

 Regnbåge    /C   Regnbåge

Upp till toppen
Annons: