Annons:
Etikettts1-och-ts2-allmänt
Läst 1916 ggr
M_a_r_i_a
2015-09-24 12:16

Få tag på the sims 2

Men åh vad ledsen jag blir, Har precis börjat spela the sims 2 igen och får se att Ea tydligen gav ut alla the sims 2 spel gratis på orgin förra året. Såg de genom denhär sidan  " http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20140724/the-sims-2-ultimate-collection-gratis-for-alla "

Väldigt synd att det inte verkar att få tag på längre, prövade med att skriva in koden man skulle på orgin men det står att den är ogiltig. Någon som vet nått annat ställe man kan hämta spelen ifrån? Skulle vara jäättetacksam, KRAM

     M_A_R_I_A 🌺

Annons:
sims 3
2015-09-24 15:44
#1

kontakta ea så får du alla sims 2 spelen du behöver bara skriva serjenummer och skicka in bild på dina spel.

jag gjorde det skälv för inte så länge sen dom sa att det fanns några kvar🙂

M_a_r_i_a
2015-09-24 16:37
#2

Tack! :) Vad ska man kontakta dom på? email`? :) vad är de för mail isåfall?

     M_A_R_I_A 🌺

Ravynsfair
2015-09-25 01:45
#3

Enklast är att ringa dem :) (det gjorde jag, hade spelet inom en kvart sen) 
Men se till att ha serienummer till dina spel tillhands. 

Telefon: 08 44 68 00 04
Öppettider: 12:00- 21:00 (måndag-fredag)

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

M_a_r_i_a
2015-09-26 19:55
#4

men menar ni samma sak som jag? jag menar att EA delade ut  The sims 2 Ultimate Collection  förra året som inte går att få tag på längre och de har jag ju inte serienummret till eftersom dom gav ut de gratis? Eller menar ni att om man ringer dom så kan dom fixa den eller?

     M_A_R_I_A 🌺

sims 3
2015-09-26 20:10
#5

man säger serjenumren på dom man har🙂

så lägger dom till Ultimate  Collection på orgin.

M_a_r_i_a
2015-09-28 11:58
#6

Jaha okej tack! Vad sa ni typ när ni ringde dom och frågade? Lite nervös över hur jag ska fråga.. haha

     M_A_R_I_A 🌺

Annons:
M_a_r_i_a
2015-09-28 12:24
#7

Åh jag måste tipsa er som inte vågar ringa och fråga som jag (heheh) Jag gick in på origins hemsida (United states) och startade en chatt med en på origin där på deras hemsida som man kan göra. Han var jätte trevlig och jag berättade att jag hade hört att dom kunde hjälpa en få tag på Ultimate collection. Och han var jätte possetiv och glad och la till spelet på mitt Origin konto på direkten. Det gick supersmidigt och ett stort plus för den trevliga servicen :) Vet inte om dom har sånna chatter på svenska sidan men annars så kan ni ju göra samma sak som mig och fråga den Amrikanska Origin :)

     M_A_R_I_A 🌺

M_a_r_i_a
2015-09-28 12:25
#8

http://help.ea.com/en/contact-us/new/?product=origin 

här är en länk till origin om man vill kontakta dom :)

     M_A_R_I_A 🌺

Anniez
2015-10-07 21:51
#9

Gud vad glad jag är att jag hittade den här tråden. Har aldrig haft alla TS2 spel så gratis var välkommet :D

Lecheval.blogg.se - Mitt hästliv :))

Upp till toppen
Annons: