2015-10-10 23:01 #0 av: Mitchika

Jag är tillbaka hemma igen efter att ha spenderat tre månader hemifrån! Nu när jag är hemma försöker jag komma på banan igen med allt jag har missat eller inte kunnat göra. Bland annat grejer i The Sims 4! Skrattar

Det första jag ska göra nu är att testa MC Command Center, en mod jag verkligen längtat efter att få prova. Kär

Men jag vill inte testa den på någon av mina existerande familjer eller projekt utifall att jag klantar till mig rejält när jag provar mig fram i inställningarna. Istället tänkte jag att en sim-avatar av mig själv skulle få ha roligt och testa moden. Utöver det tänkte jag att ni kunde få ha roligt med mig! Skrattar

Så, låt mig presentera min sim-avatar av mig själv (jag tog mig några konstnärliga friheter givetvis), Lancie-Face Mitchika: 

*Inväntar applåder* 

Så, Lancie-Face är baserat i stort sett helt på mig! Från utseende (host, konstnärliga friheter, host) till personlighet. Han är därför en Klumpig, Hetlevrad Nörd. Jag velade mellan Hetlevrad och Kreativ, men... åh, om man kunde ha haft fyra personlighetsdrag hade det varit perfekt.. Hetlevrad verkade roligare så det fick det bli. Skrattar

Nu är tanken att ni medlemmar ska få bestämma över Lancie-Faces/mitt simsliv och vad som ska hända! Vad han ska göra, vad som ska hända, vad han ska utsättas för... jag kommer få ångra det här bittert, eller hur? *Sneglar nervöst åt Namikos håll* 

Jag kommer samtidigt testa MC Command Center i bakgrunden och se vad för roligt man kan ställa till med. 

Det är bara att bidra och komma med roliga, hemska, tragiska, knasiga, fruktansvärda och elaka förslag på vad som ska hända. Eller allt däremellan! Ni kan tortera Lancie-Face/mig så mycket ni vill! Skrattar

Men... försök att inte ta död på Lancie-Face det första som händer, okej? Det blir inte mycket till lidande eller experimenterande om ni dödar honom det första som händer.. Yrar

Vad säger ni? Låter det här som en kul idé? Skrattar