Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 856 ggr
Judith88R
2015-10-12 09:58

Livs Frukterna ? Finns dem kvar ? Från 3:AN

Det är frågan, ni vet de där gula man kunde odla med sina Sims och om jag inte missminner mig förlängdes deras liv med 3dagar per frukt. Man hotta dem som frö i 3:an. Så min enkla fråga är finns dem med i Sims 4a ?

Förklarar gärna varför jag tyckte det var kul att spela med dem,.

//Judith

Sorry if my English/Swedish is not always accurate, English is not my native languages, nor Swedish
//Judith


Annons:
Kevsterrr
2015-10-12 10:11
#1

Har inte sett ett spår av dem i 4, och enligt Sims-wikin finns de endast i TS3. Ledsen!🧟‍♂️

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

Judith88R
2015-10-12 10:54
#2

Tack för ditt snabba svar! Glad jag hitta denna sida, för haft en massa frågor Ang 4:an på den svenska delen av EA forum och för den delen mitt hemspråks del av EA utan svar på månader, dessutom jag kan träna min svenska i text :) 

Tack snälla du för snabbt svar. Är ett sims fan in i hjärtat, har nog allt som är värt till 3:an och jag vet inte hur många timmar jag sitta med den :) Och still do  :P

Sorry if my English/Swedish is not always accurate, English is not my native languages, nor Swedish
//Judith


Kevsterrr
2015-10-12 11:40
#3

#2 ingen fara! Och ja, detta forumet är väldigt hjälpsamt och användbart! Du är välkommen att ställa så många frågor du vill, såklart.😃

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

Upp till toppen
Annons: