Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 914 ggr
Grönabrödrosten
11/6/15, 10:18 PM

Längesen jag spelade, fråga ang Dags att jobba!

Hej,

Köpte The Sims 4 när det kom och spelade i 26 timmar dom första dagarna, sen har jag inte spelat det mer.
Lite rastlös ikväll så håller på att installera det på nya datorn, så ska se om den pallar av spelet. Såg att det kommit ett nytt, Dags att jobba.
Hur är det? Gillar ni det? Blev ni besvikna?
Hur är det att ha ett café? Gör man något, bakar, städar osv?

Läst handlingen på cdon och kollat trailern, men vill gärna veta lite mer innan jag köper. Jag tröttnar fort så funderar på om det är värt att köpa eller ej. ^^

Tusen tack för svaren om någon orkar berätta lite! :)
Trevlig fredag!

Annons:
LinaLj
11/6/15, 10:27 PM
#1

Jag tyckte Dags att jobba var värd alla pengar. Jag älskar de olika yrkena där man får följa med och göra saker. Läkaryrket är nog favorit än så länge.

Det är även roligt att öppna eget. Man har alltid något att göra, prissätta varor, fylla på i hyllorna, prat med kunder, ta betalt osv. Innan jag beslutade mig för att anställa extrapersonal hade min sim knappt tid att gå på toa.

Så jag rekommenderar verkligen att köpa det.

SimsBrooke
11/7/15, 4:22 PM
#2

Dags att jobba är verkligen värt varenda krona!

Jag har inte fixat detta med bageri eller jag har inte testat det så mycket. Men jag har testat läkare och polis väldigt mycket och dem två yrkena tycker jag är väldigt roliga :D

Men jag ska se till att någon av mina simmar öppnar någon typ av affär/bageri eller dylikt =)

Dags att jobba är en rolig tillgång till spelet, det öppnar nya många dörrar och jag rekommenderar detta spel =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Upp till toppen
Annons: