Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 2520 ggr
pennangrön
11/6/15, 10:50 PM

Problem med affär i sims 4

Hej! 

På något konstigt sätt kan jag plötsligt inte ta betalt av kunder i min butik eller använda butikens kassa till något. Någon som har varit med eller läst om något liknande? Lyckas heller inte googla något.

JÄTTETACKSAM för svar!!

Annons:
LinaLj
11/6/15, 10:56 PM
#1

Har du försökt att deleta kassaapparaten och köpa ny? Det kan lösa de flesta problem. Om inte det funkar så hur ser det ut när du inte kan använda den? Får du upp alternativen när du klickar på den men inget händer när du väljer ett alternativ eller får du inte ens upp alternativen?

pennangrön
11/6/15, 11:08 PM
#2

Jag får upp alternativen när jag klickar på kassaapparaten, men när jag klickar på något alternativ så händer det ingenting. Jag har testat att radera den och även testat en annan kassaaparatt, samma fel där.

LinaLj
11/6/15, 11:55 PM
#3

#2 Hmm har du öppnat affären? Jag har inte spelat min affärs sim på ett tag men jag har för mig att man kan klicka på kunden och välja "ta betalt" eller något åt det hållet, funkar den metoden? Får du samma problem om du stänger butiken, går hem och kommer tillbaka nästa dag?

pennangrön
11/7/15, 12:22 AM
#4

Jag har testat öppna och stänga affären samt åka hem - även testat att sälja och köpa nytt. Kan inte heller ta betalt utav kunderna gneom att klicka på dem :(

LinaLj
11/7/15, 12:25 AM
#5

#4 Hmm det var ju knepig. Har du provat att reparera spelet från biblioteket i origin?

Upp till toppen
Annons: