Annons:
Etikettbilder-och-filmer
Läst 961 ggr
CupcakeSims
11/16/15, 5:48 PM

Youtube

Jag har länge nu funderat på att skapa en youtubekanal där jag planerar att göra legacys, challenges osv på. Nu funderar jag lite på om jag dels ska ha den enbart på svenska eller enbart på engelska och vad jag då ska börja göra för slags video. Tror jag vill göra någon slags challenge men det finns så himla många som jag tycker är roliga att titta på och kan omöjligt välja vilken av alla jag ska börja med. Vad tycker ni är roligast att titta på? Borde jag köra på svenska eller engelska och vad borde jag då döpa kanalen till? Någon som har några tips? :)

Annons:
[klarabastin]
11/16/15, 6:56 PM
#1

Jag skulle tycka det var jättekul med en svensk sims kanal! Jag gillar att se på typ 100 baby challenge!

Hallonsmurfen
11/16/15, 8:31 PM
#2

Jag har aldrig tittat på en Sims kanal tror jag, men jag tror det skulle vara roligt att följa en legacy på Youtube, och jag hade föredragit att se på engelska, för jag brukar bara kolla videor på engelska på Youtube. 😛

Medarbetare på Pokémon iFokus

Katniss
11/16/15, 8:34 PM
#3

Jag hade föredragit en legacy på engelska :)

R.I.P. Anton 💔

CupcakeSims
11/16/15, 10:16 PM
#4

Tack för era svar! Tycker 100 baby challenge är väldigt kul att titta på så den ligger högt upp på min lista! Om jag skulle göra en legacy, skulle ni föredra originalet eller någon variant av den som t.ex. disney princess legacy challenge?

Kanske till och med börjar med två olika sorters videor till att börja med än bara en eller tror ni det kanske blir för mycket till att börja med? :)

Katniss
11/16/15, 10:49 PM
#5

#4 Börja med en 1$ simoleon challenge tycker jag! Jag håller själv på med det, och nu på generation 5 klassas de som rika :)

R.I.P. Anton 💔

CupcakeSims
11/16/15, 11:01 PM
#6

Är det den här du menar Katniss?

Annons:
Katniss
11/17/15, 8:18 AM
#7

#6 Ja, den :) Jag kör dock med lite lösare regler

R.I.P. Anton 💔

Lovsann
11/26/15, 8:12 PM
#8

Jag föredrar Svenska eftersom det finns ett så litet utbud av svenska simmate på yt men du bestämmer såklart. :) Jag hoppas på att se lite sims 3 eftersom jag har blivit beroende av sims 3 videos på svenska 😍

The Sims Is Life.
My Life.
And, My Sims Life.

SimsBrooke
11/26/15, 8:45 PM
#9

Jag kan nog tycka att du ska göra en sims kanal på det språk du känner dig bekväm med. =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Upp till toppen
Annons: