Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 3677 ggr
SegerSims
2015-12-10 17:19

The Sims 4 fusk!

Önskar att det fanns en sims 4 fusk artikel här. Om jag nu inte har blivit blind och missat detta. 

Jag tycker det är svårt att hitta dessa fusk då alla verkar nämna olika samt att alla inte funkar. 

Men så länge det inte finns fusk här inne så tipsa mig gärna om en bra sida där fusken fungerar. Och att det finns moveobjects fusket med. Det är den jag behöver just nu men jag får det inte att fungera. 😭

Annons:
Djungelvrål.
2015-12-10 17:27
#1

Dom enda jag kan är motherlode och kaching :o Använder aldrig fusk :p

LinaLj
2015-12-10 17:28
#2

För att få move objects i sims 4 skriver man bb.moveobjects och sedan enter.

Här har du en bra sida:

http://www.carls-sims-4-guide.com/cheats.php

Mitchika
2015-12-10 17:29
#3

Jag kan försöka slänga ihop en fuskartikel under kvällen, om det önskas! 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

SegerSims
2015-12-10 18:06
#4

#1 🙂 Jag brukar inte använda det heller men detta är ett måste just nu för en dekorering för en visningsbild till mitt egna CC.

#2 Tack du är en räddande ängel. 🙂

#3 Ingen brådska längre men det kan ju finnas andra som behöver i framtiden. 🙂

nypisnina
2015-12-11 11:58
#5

Har inte heller hittat en artikel men det är väl inte dumt att använda denna tråden till lite roliga fusk?
Här är några fusk för den som vill testa!
Först skriver man: Testingcheats true

En klick på simmen samtidigt som man håller in shift så kan du göra din sim glad och alla behovsstaplarna fylls gröna. Står "Gör glad"

cas.fulleditmode on - då kan man ändra sin sim i spelet, dra i näsan, lägga till en tatuering, byta namn, samma saker som man kan göra i början innan man börjat spela, asbra om man får en ful unge… Klicka på simmen och välj "ändra i ses" Kanske behöver man hålla inne shift samtidigt för att få det alternativet när man klickar på simmen, minns inte.

Om man har inne bb.moveobjects on så kan man genom knapparna 9 och 0 få saker att röra sig uppåt eller neråt.
Om man har tex en prydnad som inte vill stå i en hylla, eller en blomma eller vad som, ta tag i blomman och tryck på knapparna tills de kommer i din höjd där du vill ha dem.
Håll inne alt för att sätta dina saker som du vill - utanför rutorna tex.

Freerealestate on är ett annat fusk där du kan köpa vilket hus du vill oavsett dina simdaler.

Det är nog de jag kommer ihåg nu och som jag använder då och då.
Kul om någon har fler!

SegerSims
2015-12-11 19:24
#6

Detta får bli en fusk tråd tills de som sköter sajten skapar en sådan artikel. :)

Annons:
SimsBrooke
2015-12-12 00:19
#7

Nej en sådan artikel har inte kommit upp. Har tänkt på det väldigt många gånger. Har tänkt ta upp det med både Mitchika och Myismyname men det har ju varit rätt mycket på sista tiden =/

Söker själv efter fusk som kan vara bra att veta =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Upp till toppen
Annons: