Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1215 ggr
cookies1994
12/16/15, 5:26 PM

nytt expansion "trevligt tillsammans" vad tycks?

Vad tycker ni som hunnit testa om det nya expansionet "trevligt tillsammans" ? jag funderar på att köpa det vid nästa lön.. är det värt det?  eller har de kommit ut ännu? jag har för mig att det skulle släppas för några dagar sedan men nu när jag gick in på the sims så står det fortfarande "förboka" ?

Annons:
CupcakeSims
12/16/15, 5:46 PM
#1

Det kom ut den 10 december här i Sverige så det går att beställa! Jag gillar det riktigt mycket faktiskt! Hade inte så höga förväntningar på det så jag blev positivt överraskad. Mycket fina saker i Skapa en sim och den nya världen Windenburg är helt underbar, även alla saker i byggläget som man får är superfina och många. Man kommer ut mycket mer i världarna nu med då andra simmar både ringer och samsar och bjuder på fester osv. Om du är lite osäker tycker jag att du ska söka på youtube efter videor på trevligt tillsammans. Man får se mycket innehåll när andra spelar! :)

Jag har själva bland annat börjat med en Let's play-serie på trevligt tillsammans så om du är sugen på att se lite hur spelet är osv ur min synvinkel kan du gå in på min spellista här:

https://www.youtube.com/playlist?list=PL6eZH_1kUb9DJ_SH4I0NW18drsWItRDFk

nypisnina
12/17/15, 9:12 AM
#2

Jag är supernöjd! Sååå himla roligt! De kommer ut mycket mer och träffar andra simmar. Rolig stad, roliga danser, roligt att vara DJ.. Jag har bara positiva saker att säga om det.
Satt och spelade igår kväll och glömde bort tiden totalt, la mig toksent och skulle upp kl 5 i morse.. Men men! Det fick ju gå! Sims är så roligt!

cookies1994
12/17/15, 9:35 AM
#3

vad kul, tror jag ska köpa det👍

SimsBrooke
12/17/15, 8:06 PM
#4

Jag gillar det jättemycket. Tycker att spelet har blivit lite roligt igen och spela =) Och en av de saker jag gillar är att dem har tagit fram ett hopptorns liknande sak. Och jag hoppas att dem kommer med fler saker =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

nypisnina
12/18/15, 2:31 PM
#5

#4 Å! Finns det hopptorn med? Så roligt!!
Jag har just börjat om med en familj och de har inte så mycket kosing så har ingen pool än, ska bli roligt att utforska allt. :-)

cookies1994
12/19/15, 6:19 PM
#6

jag har nu testat och spela i några timmar och jaa vad ska jag säga den nya staden är jättefin absolut den bästa hittils enligt mig, gillar dem nya kläderna/frisyrerna men hade önskat lite mer nytt kanske :) gällande klubbaktiviteterna vet jag inte om det kommer vara såå mycket för mig men det är ändå kul att testa på. Allt som allt känns det liite dyrt för att inte vara såå mycket nytt men det kanske bara är jag som tänker så, kändes ändå värt och köpa in för att få lite mer intresse för spelet med nytt innehåll🙂

Annons:
SimsBrooke
12/19/15, 10:20 PM
#7

#5 Det är inget torn med flera våningar utan en våning. Kommer inte på vad det heter i spelet. Finns under pool verktyget när man har Trevligt tillsammans =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

nypisnina
12/21/15, 11:52 AM
#8

#7 Såg det nu under helgen, så himla roligt! Så snygg man kan göra poolen nu med ju. :-)

Upp till toppen
Annons: