Annons:
Etikettlegacy-och-historier
Läst 1949 ggr
Belviona
12/18/15, 5:04 PM

Legacy Von Essain - Från rik till fattig

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här är min allra första Legacy. Det är en helt vanlig historia som jag skriver för att förgylla mitt spelande. Då jag studerar heltid på universitet kommer uppdateringen variera men håll ut! Jag har satt upp några få egna regler som är följande.

**Regler:
**

  • Den som blir arvinge måste vara en del av hushållet men kön, adopterad och så vidare spelar ingen roll.

  • Pengarna måste vara intjänade av hushållet. Så om till någon ny flyttar in kommer jag återställa så att pengarna blir desamma som innan.

  • Kan uppkomma små utmaningar under tiden, till exempel för olika generationer.

Om Alva Von Essain:

Alva är uppvuxen i den finaste kvarten och har varit privilegierad ekonomisk hela sitt liv. Hon har alltid fått de hon pekat på och har inte behövt kämpa för något. Det är en av anledningarna till att hon har bott hemma i tryggheten hos sina föräldrar under hela sin ungdomstid och nu hunnit bli 30 år gammal.

När hennes mor först går bort i cancer och hennes far kort därefter tar sitt liv på grund av depression lämnas Alva ensam kvar. Då hennes föräldrar inte uppdaterat sitt testamente efter hennes födelse går hela arvet till hennes föräldrars syskon. De vägrar dela med sig och Alva lämnas kvar med endast en liten summa sparpengar. Hon lyckas köpa en tomt mitt ute i ingenstans och de är här historien tar sin början…

Alvas egenskaper är:

Snobb
Hetlevrad
Perfektionist

Hon drömmer om att bli Herrgårdsbaron såsom sina föräldrar.

Annons:
lollynonna
12/18/15, 5:12 PM
#1

Följer! Riktigt bra hittils :)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Belviona
12/18/15, 5:26 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#2

Tack så hemskt mycket!