Annons:
Etikettlekar-på-sajten
Läst 2776 ggr
Dvärgis1234
12/20/15, 4:49 PM

Om ni fick vara med?!

Om ni fick vara med och skapa Ts4 vad hade ni sett till att verkligen fixa? :) Kul att se folks idéer :)!


Annons:
Lizelda
12/20/15, 4:51 PM
#1

Småbarn och årstider, helt klart!

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Dvärgis1234
12/20/15, 4:51 PM
#2

Själv hade jag fixat så att man kunde gå på roliga aktiviteter med sin sim tex kunna gå på tivoli, zoo eller liknande :D 

Självklart toddlers, och öppen värld också!


Dvärgis1234
12/20/15, 4:52 PM
#3

#1 Åhh ja årstiden!!! Laddade ner snö terräng och snö tak så man får lite jul känsla i spelet :)!


cookies1994
12/20/15, 4:55 PM
#4

#2 Vad kul idé att kunna gå på zoo det skulle jag vilja, längtar tills ett djur expansion för the sims 4 kommer ut!

Dvärgis1234
12/20/15, 4:57 PM
#5

#4 ja eller hur jag hade tyckt att de var jätte kul :D  Åhh jag också hundar katter och kaniner och såna lite mindre djur också, och kanske fantasi djur tigrar, unicorns och massor :D!


Lizelda
12/20/15, 4:59 PM
#6

Kan man korsa plantor och grodor så varför inte djur? :3

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
Dvärgis1234
12/20/15, 5:00 PM
#7

#6 HAHA ja vad kul :D!


Feliiciia
12/20/15, 6:45 PM
#8

Toddlers, universitet, årstider, bilar och lite sånt.

Katniss
12/20/15, 8:44 PM
#9

#5 Ja, att de hade lagt till fler djur nör djurexpansionspaketet kommer. Hundar, katter, höstar, marsvin, hamstrar, fåglar, kaniner, ödlor, sköldpaddor m.m… Oc att man kan göra något med dem :)

R.I.P. Anton 💔

LO/\E2NE1
12/20/15, 10:20 PM
#10

Vore så kul med kaniner :')

Men andra djur också, och självklart årstider!

Katniss
12/20/15, 10:31 PM
#11

#10 Att kunna hoppa med dem också :p

R.I.P. Anton 💔

nypisnina
12/21/15, 11:58 AM
#12

Årstider, övernaturligt, kändisar saknar jag mycket, i rampljuset hette väl en expansion i sims 3? - liknande sån hade varit kul. Toddlers och höghus.
Något jag hade tyckt vore kul var om man kunde ha en hel gård med olika djur.
Mjölka sen egen ko, rida sin häst, ha lite får och grisar och sådär, katter, hundar, kaniner. Gå all in på en riktig farm liksom. Kanske tom så man kunde ha sitt eget lantbruk med att ta sin egen skörd och sådant.

Lizelda
12/21/15, 12:49 PM
#13

Åh, jag älskar farmar och sånt där ^^Massa djur och växter och sånt där!

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
nypisnina
12/21/15, 12:54 PM
#14

#13 Eller hur! Det vore jättekul! :-)

nathaliejill
12/21/15, 12:57 PM
#15

Så man kunde va med när simmen va på jobbet och i skolan etc. Skulle bli bättre så😊👍🏻

Lizelda
12/21/15, 12:58 PM
#16

Skolan vore väl inte så kul.. Men de tre jobben i Börja jobba är ju skitkul! :D

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

cookies1994
12/21/15, 1:15 PM
#17

#15 det finns redan i dags & jobba i the sims 4 inte att gå till skolan men att följa med till vissa jobb, det är ganska underhållande faktiskt ;)

#16 Jag tror visst det kan vara kul att följa med till skolan det beror på hur dem gör det, i the sims 3 kunde man ju följa med till universitetet och det var superkul :)

Dvärgis1234
12/21/15, 5:49 PM
#18

Så roliga idéer slår vad om att vi här på sims iFokus skulle kunna göra TS4 så mkt bättre :D!


Lizelda
12/21/15, 6:08 PM
#19

#17 Jag tyckte det var fett drygt med universitetet xD

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Dvärgis1234
12/21/15, 6:28 PM
#20

#19 jag med man gjorde inget xD


Annons:
cookies1994
12/21/15, 6:32 PM
#21

#19 Jag tyckte det var kul :) men det varierar väl vad folk tyckte det fick ju både bra och dåliga recensioner  😉

Katniss
12/21/15, 7:04 PM
#22

#21 Jag gillar också universistetliv. Dock bara spelat det på tvåan, men gissar att det är typ samma.. xD

R.I.P. Anton 💔

nypisnina
12/22/15, 12:15 PM
#23

Jag gillade med universitetsliv men åkte inte dit med alla mina simmar, vissa generationer ville inte plugga utan börja jobba direkt. :-)

Dvärgis1234
1/2/16, 7:44 PM
#24

#23 jag gav det dock ingen riktig chans!!! Åkte dit kanske 3 gånger i ts2 och fattade inget xD


Gambino19
1/2/16, 7:59 PM
#25

Universitetsliv var ju skitkul,eller iallafall vad jag tycker. Jag försökte alltid ha så bra betyg som möjligt!men ibland gick det helt enkelt åt skogen XD

Kevsterrr
1/2/16, 10:23 PM
#26

Här är en lite längre kommentar… xD
Jag hade lagt till lite fler känslor: rädsla & oro bland andra + ytterligare någon värld då man tröttnar på de existerande ganska snabbt. Samt så skulle jag vilja fixa till namnen på känslornas sämre och bättre conditions (ex. Väldigt Glad eller Väldigt Ledsen… Så tråkiga. Beta-namnen var bättre som Passionerad istället för Väldigt Flörtig och Stressad istället för Väldigt Spänd osv). Småbarn kan jag inte bry mig mindre om personligen, men ja, jag hade inte haft något emot ifall de kom tillbaka i något NYTT Leva Livet-themed-ish expansionspaket som jag verkligen skulle vilja ha! Och så vill jag verkligen se ett nytt Superstars-expansionspaket likt det i första Sims som skulle kunna erbjuda ett mycket mer intressantare och bättre kändisskap än det skämtet som kom med Kvällsnöjen som snarare var en pain in the back än något positivt. Med The Sims 4s uppgraderade svårighetsgrader i karriärerna och relationerna så verkar systemet kunna funka myyyycket bättre och mer challenging än Kvällsnöjen (liksom, TS3 be like: blir vän med en kändis, woop, din sim är redan kändare än kändisen själv)! Det var allt, bortsett från ett par småsaker. Kan lugnt säga att i min åsikt slår The Sims 4 iallafall 3 i hästlängder, även som "inkomplett".😎

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

[klarabastin]
1/3/16, 12:34 AM
#27

Jag skulle vilja ha tillbaka så att en sim kan vara vegetarian eller vegan😍

Annons:
Dvärgis1234
1/3/16, 3:41 PM
#28

#27 ja det hade varit bra!!!

#26 True känslorna är sådär, fler känslor också! Lwva livet varmin favvo expansion så hoppas verkligen på den!


Saga SilverTass
6/16/16, 4:28 PM
#29

toddlers,  öppen värld, djur och universitet.

Eawysims
6/16/16, 4:46 PM
#30

Djur och årstider känns rätt självklart att man vill ha, så tänkte säga lite andra saker som jag vill ha. Lägenheter (typ som i Sims 2), något som liknar leva livet och i det ska det såklart finnas småbarn, universitet. Kan inte komma på någon mer originell idé just nu, men ska fundera lite.

http://eawysims.blogg.se/ - Min simsblogg (nyheter, historier, cas m.m.)

[masken123]
6/16/16, 6:44 PM
#31

#27 Ja! Är själv vegetarian, så det hade vart kul!

Gambino19
6/17/16, 9:24 PM
#32

jag skulle vilja ha tillbaka årstider,att få ta hand om bebisar och djur. Men jag skulle vilja att de skaffade så man skulle kunna göra en kropp som man kan göra mer detaljerad som tex bristningar osv eftersom simmen blir mer personlig

Williams mamma
6/18/16, 1:49 PM
#33

årstider husdjur och småbarn och att man kan följa med till skolan + alla jobb även också har jag saknar i ts3 att man kunde åka bil till ställen och man kunde gå lite vart som helst i kvarteren fattar ni att man inte har olika kvarter och det:)

Eawysims
6/18/16, 2:04 PM
#34

Om något som Leva livet kom så hade det varit kul om man kunde ha begravningar (som en social tillställning/event) också, känns så tråkigt att man inte kan göra så mycket med de som dör. 

Sen hade det varit kul ifall tonårsfest som fanns i Sims 3 Leva livet kom tillbaka. Då när föräldrarna fick erbjudande om 2 dagars gratis semester, och tonåringarna då kunde ha en fest. Vill ha lite mer saker att göra för tonåringar så de skiljer sig mer från vuxna.

http://eawysims.blogg.se/ - Min simsblogg (nyheter, historier, cas m.m.)

Annons:
dnulke98
6/20/16, 6:47 PM
#35

Att man kan på något sätt träffa sina kompisar på sims. Alltså att jag och en kompis kan koppla ihop våra sims så att våra simmar kan bli ihop och få barn :) 

Småbarn som finns i the sims 3. Hade även velat ha djur och årstider. Inte så nyskapande kanske, men saknar det. Hade även velat att man kan åka till sjukhuset om simmen är sjuk än att bara köpa medicin. Jag vill kunna ringa brandkåren om det brinner. Finns säkert massa mer! haha :)

dnulke98
6/20/16, 6:52 PM
#36

Kommer det komma ett djurpack? Verkar lite så när jag läser era kommentarer! blir väldigt glad i så fall :D 

Som någon skrev i början hade det varit jättekul med aktiviteter som t.ex tivoli och zoo! Grym idé ju!

Ribessa
6/22/16, 8:24 PM
#37

Jag saknar semester-temat. Bygga hotell och fara till sandstränder och så.

ForeverEmma_
6/23/16, 9:53 AM
#38

Jag hade lätt fixat ett expansion paket som typ heter Lantliv där man odlar på åkrar, har kossor, höns, får, getter, grisar m.m. Sen hade det varit kul om man faktiskt kunde spela Sims online att man bygger hus i en stor stad kan åka hem till andra som spelar Sims och jag göra inprecip samma sak som man kan göra nu när man spelar ensam

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

Eawysims
6/23/16, 3:16 PM
#39

#38 Vill också ha något sånt, nackdelen är väl att det känns som att alla djur skulle vara typ möbler i så fall. Som i Sims 3 när man kunde köpa saker på store.

http://eawysims.blogg.se/ - Min simsblogg (nyheter, historier, cas m.m.)

SimsBrooke
6/23/16, 5:00 PM
#40

Småbarn,  Årstider och Husdjur.

Lite förklaring:

Småbarn: Ganska enkelt, det är ju konstigt att de nyfödda går till barn direkt och inte har något mellanting där.

Årstider: Saknar alla årstider något enormt. Så tråkigt med enbart en årstid.

Husdjur: Husdjur tillför ju såå himla mycket vad det gäller simmarnas hushåll. Plus det är roligt att ta hand om dem. Dock hoppas jag på lite mer djur och inte bara Hund och katt och kanske hästar. Utan mer för de yngre barnen också, som gnagare.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

ForeverEmma_
6/23/16, 6:27 PM
#41

#39 Ja man får hoppas att det kanske kommer i framtiden när tekniken har utvecklats lite mera

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

Annons:
[Jennah]
6/25/16, 6:20 PM
#42

Djur är väldigt viktigt. Jag hade lagt till fler djur, och inte bara de allra klassiska. Redan i The Sims 1 kunde man ha något smådjur, minns inte om det var marsvin kanske, men man gjorde ju inte så mkt med det. Tror inte det skulle vara så svårt för dem att lägga till lite smådjur i The Sims 4, med några fler interaktioner därtill. En papegoja som kan lära sig prata simspråk? En höna som värper ägg och går att lyfta upp i famnen? En råtta som kan lära sig trick?

masims
6/25/16, 11:29 PM
#43

Årstider och Fri värld!
Dessa funktioner hade gjort ett mer realistiskt intryck, och jag gillar det! Saknar verkligen att kunna gå fritt, det var fantastiskt.

http://masims.blogg.se är min simsblogg.

CC, historier, nyheter, CAS etc!

[Jennah]
6/26/16, 10:57 AM
#44

Håller med ovanstående förutom att det borde vara lättare att ta sig runt då också. Det ska inte ta halva sim-dagen att gå till ridskolan t.ex! :)

BiancaWaterlund
1/22/17, 11:52 AM
#45

Husdjur och Årstider

Man sjka ha fler djur och kunna göra mer med dom. Och årstiderna sk påverka spelet mer. Djuren får tjockare päls och kan behöva täcken. och så Kkan man halka och skada sig och så med. Om man hoppar ett för svårt hinder kan man gå omkull och om man försöker handskas med i arg ko kan man bli översprungen och lite sånt. Vore väldigt roligt tycker jag då det skulle ge ett mer riktigt intryck. Årstider skule gjärna få vara gratis så som småbarnen., Även barn ska kuna rida fast på mindre hästar. Småbarnen skakunna bli omkring elds kanske. Lite sånt vore faktiskt roligt.

Skitgalen
1/24/17, 12:03 AM
#46

Årstider och djur!! Och inte bara hundar och katter, ska va allt från hästar till möss också :)

MemmaG
3/4/17, 10:23 AM
#47

Spela online! Skulle va drömmen att få spela på samma värld och vara grannar och sånt! xD

Upp till toppen
Annons: