Annons:
Etikettthe-sims-medeltiden
Läst 1414 ggr
Gambino19
2015-12-22 10:34

Sims 3 medieval

Hej!jag har laddat ner Sims 3 medieval och försökte att sätta in filen i en mapp som jag har alla spel i,men det vill inte funka. När det är nedladdat så står det att man ska slå in ett lösenord så att den kan laddas ner ytterligare,jag har slått in lösenordet och det är nedladdat men den vill inte starta eller något. Det ända som händer när jag försöker är att det kommer samma sak igen "slå in lösenordet för att starta nedladdningen". Är det någon kunnig här?

Annons:
Lizelda
2015-12-22 12:20
#1

Var har du laddat ner den från? Och vadå för lösenord?

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Gambino19
2015-12-22 12:49
#2

Nu  när jag laddat  ner det så står det att man behöver säkerhetskoden men jag har ju inte köpt själva spelet.  Vill verkligen spela sims medeltiden asså!

Lizelda
2015-12-22 12:51
#3

Inlägg borttaget av Medarbetare

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Mitchika
2015-12-22 13:30
#4

Jag tog bort inlägget temporärt för att redigera det, men jag återpostar det och låser det för att informera om varför. 

Det är emot sajtens regler att diskutera olagliga sätt att få tag i Simsspelen och det gäller ALLA spel i serien! 

All diskussion kring hur man får olagliga versioner av Simsspelen att fungera är även det mot sajtens regler, vilket stod i inlägg #3 (vilket är varför det är borttaget). 

Var vänliga och läs igenom sajtens regler en extra gång för att undvika att liknande situationer uppstår i framtiden. 🙂

http://thesims.ifokus.se/articles/4f22e1dd88f47231d9006c25-sajtens-regler?stickies-1

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: