Annons:
Etikettlegacy-och-historier
Läst 1169 ggr
Mitchika
2015-12-29 20:56

Två års jubileum för Matriarch VS Patriarch!

Ritad och målad av Mitchika

Idag är en mycket speciell dag! För två år sedan, nästan exakt vid den här tidpunkten också, startade jag och Namiko vår Matriarch VS Patriarch-utmaning i The Sims 2 här på sajten. Den här tiden för två år sedan skapades Randy Wolf och Lintilla Lion och tog sina första steg mot att skapa historia för familjerna Wolf och Lion! 😍🥳✨

Det känns helt otroligt.. Tiden flyger verkligen och det gör mig alldeles varm och glad och gosig inombords när jag tänker på allt som har hunnit hända i båda familjerna under den här tiden. 4 generationer i Lion, 7 generationer i Wolf. Fem fulla trådar och en sjätte igång. Så långt dom har kommit, allt dom har utvecklats och inte minst hur den dessutom har inspirerat till liknande utmaningar här på sajten nu! 😃

För att fira detta har jag slitit livet ur mig i många dagar under dom senaste veckorna och satt ihop en video med båda familjerna i den, matriarket och patriarket till en av mina favoritlåtar som jag tyckte passade perfekt till dom. ❤️🌺

Passa på att se videon innan YouTube tar ner den! 😃

Har du ingen aning om vad Matriarch VS Patriarch-challenge är med familjerna Wolf och Lion? Det är aldrig för sent att ta reda på det och läsa utmaningen! Första tråden/ronden hittar du här (och då kan ni även passa på att kolla på datumet och tiden när den först postades här på sajten för två år sedan). 

Lion mot Wolf, utmaningen är inte över! 😃
Kommer vi ha en segrare till tre års jubileet, tro? 

Linjerna tillsnyggade och färglagd av Namiko

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
SimsBrooke
2015-12-29 21:09
#1

Så bra video och så snygga bilder :D Önskar att jag var så duktig :D

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Mitchika
2015-12-29 21:11
#2

#1 Tack så jättemycket! 😃🤗

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Hallonsmurfen
2015-12-29 22:53
#3

Två år? 😮 Det känns som om det var ett par veckor sen som första tråden kom. 🤦‍♂️

Medarbetare på Pokémon iFokus

Hallonsmurfen
2015-12-29 22:58
#4

Kollade på viden nu också, wow jättefin låt och väldigt vacker video! Kan inte fatta hur snabbt tiden går, allvarligt talat…

Medarbetare på Pokémon iFokus

Mitchika
2015-12-29 23:10
#5

#3 & #4 Visst bara flyger tiden? Jag kan inte heller tro att det gått så lång tid, men så är det! 😮😃

Låten var perfekt för den här videon och jag älskade den första gången jag hörde den, så jag gjorde mitt bästa för att anpassa videon till den. Tack så mycket! 😃

Eftersom familjen Lion och familjen Wolf nu är släkt tyckte jag att det passade för dom att umgås lite nu nära nyår och ha roligt ihop. Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

DiamondIce
2015-12-30 00:32
#6

Så fint! De såg ut att ha kul ihop där i slutet 🙂

Men nu saknar jag bananmånehakorna och höknäsorna! Lion och Wolf ser för normala ut numera! 😛

Annons:
Mitchika
2015-12-30 01:00
#7

#6 Tack så mycket! 😃

Ja, dom hade superkul! Väl värt det hårda arbete jag fick lägga ner på att få ihop familjerna tillsammans.. 🙂🤦‍♂️

Tro det eller ej, men jag saknar det också. Jag blev så glad när jag lyckades avla bort det från generation 5 och framåt, men nu.. Vi får se hur Cadash blir när han är vuxen. Annars lär generation 8 och framåt förhoppningsvis ge nya, intressanta utseenden…

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

alalinn
2015-12-30 01:04
#8

Ååh vilken video, skickligt gjort mitchika!! :D Jag älskar eran utmaning!

Mitchika
2015-12-30 01:12
#9

#8 Tack så jättemycket! 😃😊🤗

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: