15. The sims 4

AKUT OM NEDLADDNING!!!!

2016-01-05 18:20 #0 av: lovaa02

HEJ jag skulle behöva akut hjälp med en sak! när jag laddar ner hår från thesimsresource.com  blir det gula slingor i håren osv. jag har sett youtubers med samma går och dom blir inte så! snälla hjälp!!!!Ledsen

Anmäl
2016-01-05 18:50 #1 av: RåttTjejen

Det finns ju olika hår som har det,men menar du att man har ett enskilt mod som gör att det finns en färg med slingor?kommer inte ihåg vad hon som gör håren med slingor heter,men leta på.

Anmäl
2016-01-05 18:51 #2 av: RåttTjejen

Oj!läste lite fel!lite trög så här sent,men om det inte funkar så funkar det inte. Det är inte så mycket man kan göra tyvärr än att kolla efter andra likadana mods som kanske funkar. Kolla så att du gjort rätt också.

Anmäl
2016-01-05 18:51 #3 av: RåttTjejen

Oj!läste lite fel!lite trög så här sent,men om det inte funkar så funkar det inte. Det är inte så mycket man kan göra tyvärr än att kolla efter andra likadana mods som kanske funkar. Kolla så att du gjort rätt också.

Anmäl
2016-01-05 18:53 #4 av: SegerSims

Vilket hår är det? för jag har haft samma problem med ett hår, långt med lugg. Jag raderade det.

Anmäl
2016-01-05 20:05 #5 av: [klarabastin]

Hade samma problem förut. Det blir lixom dålig kvalitet på håret och tho ka platta gula slingor i. Pröva att dra ner din kvalite på grafiken. Om det inte inte funkar så skulle jag skippa håret. Din dator klarar antagligen in att ha för mycket CC i mods mappen

Medarebetare på: Vegan ifokus

Anmäl
2016-01-05 20:12 #6 av: alalinn

Jag fick samma problem som dig med ett hår, minns dock inte vilket men från trs var det. Det blev så när jag ändrade grafikinställningar i spelet, men sedan ändrade jag tillbakao startade om spelet och då var håret som vanligt. Tyvärr är mitt minne inte med mig idag så jag minns inte vilken inställning . Jag kan kolla vilke de var senare när jag är hemma, om ingen annan vet innan dess. :)

Anmäl
2016-01-05 22:11 #7 av: Djungelvrål.

Jag fick det så också några gånger, visade sig att det inte var håret utan klädesplagget som också var CC. Efter att jag bytt kläder fungerade det utmärkt igen. Är det inte det så vet jag inte, tyvär :)

Anmäl
2016-01-05 22:34 #8 av: SegerSims

Det håret jag hade blev sådant så fort jag zoomade ut?

Anmäl
2016-01-06 16:56 #9 av: zimm

Är håret vanligt i cas

Medarbetare på

Star Wars

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.