Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 2598 ggr
lovaa02
1/5/16, 6:20 PM

AKUT OM NEDLADDNING!!!!

HEJ jag skulle behöva akut hjälp med en sak! när jag laddar ner hår från thesimsresource.com  blir det gula slingor i håren osv. jag har sett youtubers med samma går och dom blir inte så! snälla hjälp!!!!😕

Annons:
Gambino19
1/5/16, 6:50 PM
#1

Det finns ju olika hår som har det,men menar du att man har ett enskilt mod som gör att det finns en färg med slingor?kommer inte ihåg vad hon som gör håren med slingor heter,men leta på.

Gambino19
1/5/16, 6:51 PM
#2

Oj!läste lite fel!lite trög så här sent,men om det inte funkar så funkar det inte. Det är inte så mycket man kan göra tyvärr än att kolla efter andra likadana mods som kanske funkar. Kolla så att du gjort rätt också.

Gambino19
1/5/16, 6:51 PM
#3

Oj!läste lite fel!lite trög så här sent,men om det inte funkar så funkar det inte. Det är inte så mycket man kan göra tyvärr än att kolla efter andra likadana mods som kanske funkar. Kolla så att du gjort rätt också.

SegerSims
1/5/16, 6:53 PM
#4

Vilket hår är det? för jag har haft samma problem med ett hår, långt med lugg. Jag raderade det.

[klarabastin]
1/5/16, 8:05 PM
#5

Hade samma problem förut. Det blir lixom dålig kvalitet på håret och tho ka platta gula slingor i. Pröva att dra ner din kvalite på grafiken. Om det inte inte funkar så skulle jag skippa håret. Din dator klarar antagligen in att ha för mycket CC i mods mappen

alalinn
1/5/16, 8:12 PM
#6

Jag fick samma problem som dig med ett hår, minns dock inte vilket men från trs var det. Det blev så när jag ändrade grafikinställningar i spelet, men sedan ändrade jag tillbakao startade om spelet och då var håret som vanligt. Tyvärr är mitt minne inte med mig idag så jag minns inte vilken inställning . Jag kan kolla vilke de var senare när jag är hemma, om ingen annan vet innan dess. :)

Annons:
Djungelvrål.
1/5/16, 10:11 PM
#7

Jag fick det så också några gånger, visade sig att det inte var håret utan klädesplagget som också var CC. Efter att jag bytt kläder fungerade det utmärkt igen. Är det inte det så vet jag inte, tyvär :)

SegerSims
1/5/16, 10:34 PM
#8

Det håret jag hade blev sådant så fort jag zoomade ut?

zimm
1/6/16, 4:56 PM
#9

Är håret vanligt i cas

Medarbetare på

Star Wars

alalinn
1/6/16, 11:32 PM
#10

Det jag ändrade var Siktavstånd, när jag hade den på hög fungerade håret. Testa även dra upp de andra grafikinställningarna annars. Fungerar det inte kan va fel på håret bara.

Upp till toppen
Annons: