Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1696 ggr
Wilma33
2016-01-11 19:42

Bugg i sims 3

Hej!

Jag har haft sims 3 i ungefär 6 år. I början spelade jag bara på våran stationära dator. Vilket funkade mycket bra. På den tiden laddade jag ner extremt mycket kläder och fix från olika slags hemsidor, vilket ledde till att jag fick bugg i hela spelet. Några streck liknande saker som stack ut ur allt jag laddat ner. Så jag tog bort alla nedladdade saker på "installerat innehåll". Men helt plötsligt slutade jag spela sims. Och nu häromdagen tänkte jag spela sims igen så jag satte in sims 3 skivan i våran bärbara dator, då våran stationära dator är alldeles för gammal. Laddade ner spelet och började spela. Men de varade inte så länge, för när jag hade flyttat in i mitt hus var de streck överallt. Det går verkligen inte att spela när det är såhär. Och jag har provat att både flytta och bygga nya hus. Och de konstiga är ju att jag inte har något nedladdat på mitt sims överhuvud taget. Så förstår inte vad bugget kommer ifrån. Så kan någon snäll själ här ute hjälpa mig med detta skulle jag vara evigt tacksam. Skickar även med en bild, vet att den är lite suddig men hoppas ni ser vad jag menar med dessa så kallade strecken.

//Wilma

Annons:
ellabluebell
2016-01-13 21:06
#1

Har du spelat på din bärbara dator innan utan problem? Kan vara att grafikkortet på din bärbara inte funkar ihop med sims 3, det är trots allt ett spel med höga krav gällande grafik osv.

Wilma33
2016-01-14 18:01
#2

Nej det har jag inte, okej så du tror alltså att grafikkortet är det som är problemet. Kan man lösa det på något sett, eller är de liksom kört?

ellabluebell
2016-01-17 01:17
#3

Prova att ändra grafikinställningarna i spelet (detaljer osv till "medel" istället för "hög"). Det har jag fått göra, det går knappt att spela annars på min laptop. Lite jobbigt att ha sämre grafik  men samtidigt är det bättre än att inte kunna spela alls

Upp till toppen
Annons: