Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1405 ggr
Tanjis
1/13/16, 11:25 PM

Hur många brukar ni ha i hushållet?

Som rubriken lyder, hur många simmar brukar du ha :D? Jag brukar alltid börja med en och har för det mesta väldigt små familjer, ex ensamstående mamma, eller mamma pappa med ett barn.

Annons:
Lizelda
1/13/16, 11:27 PM
#1

Jag börjar nästan alltid med en sim som jag reser med och massa sånt men sen när jag väl ska starta familj så går allt åt skogen och jag råkar få massa barn! Så då får jag en favorit men när de andra är gamla nog att flytta så har jag fäst mig vid dem också… >.<

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

thea_thea
1/13/16, 11:31 PM
#2

Spelar för det mesta med en sim, skaffar barn osv efter ca 6-7 spelveckor men flyttar alltid ut barnen och den andra föräldern till ett annat hus så jag inte råkar ha ihjäl dom 🤐

Sparklingponi
1/13/16, 11:43 PM
#3

Brukar oftast ha en eller två. Typ huvudkaraktär och en fru. :D

GotTreats?
1/13/16, 11:54 PM
#4

#1 Detta! 😊

Vänta bara tills min trolldryck börjat verka Skrattar


Tanjis
1/14/16, 1:57 AM
#5

#2 du är ingen bra simförälder :P

thea_thea
1/14/16, 2:36 AM
#6

#5 Roligare att spela med vuxna simmar som har lite mer saker att göra :P barnen har så lite interaktioner (spec i 2&3) :/

Annons:
nypisnina
1/14/16, 8:24 AM
#7

Jag brukar ha en sim som gifter sig och skaffar barn, ibland byter simmen partner men har kvar barnen, lite roligt att ha barn från flera olika mammor eller pappor.
När något barn har vuxit upp så brukar jag lämna boet med den så att säga och så är det dags för nästa generation och då spelar jag oftast likadant, det är roligt att ha en långt släktträd.

Djungelvrål.
1/14/16, 1:32 PM
#8

Beror på. Har alltid en "favorit" sim som jag fokuserar på. Ibland har jag bara en, ibland har jag 1-2 syskon och/eller 1-2 föräldrar, eller 1-2 barn. 

Just nu har jag gått från ett hushåll med 5 pers (mamma, dotter+man och son+snart flickvän) till ett hushåll med en mamma occh två döttrar. :p

myismyname
1/14/16, 6:08 PM
#9

Jag brukar nästan alltid spela med en ensam sim till att börja med 🙂

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Upp till toppen
Annons: