Annons:
Etiketteget-innehåll
Läst 884 ggr
Lemonfreak
1/19/16, 4:21 PM

Nedladdat innehåll dyker inte upp i spelet

Hej. Jag fick TS4 i julklapp och testade nästan direkt att ladda ner lite kläder och frisyrer, vilket fungerade jättebra ett tag. En dag när jag skulle starta spelet var jag tvungen att uppdatera för att kunna spela, och efter uppdateringen slutade mitt nedladdade innehåll att fungera. Två klädesplagg fanns kvar men allt annat försvann, och nu går det inte längre att ladda ner något och få in det i spelet. Jag gör precis som  man ska göra och lägger in allting i Mods-mappen som jag gjorde i början, men ändå syns inte det nedladdade innehållet i spelet. Någon som haft samma problem eller som vet vad man kan göra åt det? :)

Annons:
nypisnina
1/19/16, 4:45 PM
#1

Har nyligen börjat ladda hem saker också så jag vet inte exakt vad du kan göra…
Men jag har läst här på forumet att man måste ta bort eget innehåll när spelet uppdateras. Flytta över de från moddmappen och sätt sedan tillbaka dem när uppdateringen är klar.
Har du reparerat spelet? Annars är det kanske att prova att installera om det?
Har du bockat i tillåt eget innehåll och tillåt scriptmoddar i inställningar? Dum fråga kanske, men jag missade det själv. 🤦‍♂️

Lemonfreak
1/19/16, 5:01 PM
#2

Jag har tagit bort mapparna och installerat om, men det funkar fortfarande inte. Ska extrakolla det där med inställningarna, annars testar jag installera om spelet. Tack för hjälpen i alla fall :)

Upp till toppen
Annons: