Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 2017 ggr
JenniferFahlander
2016-01-20 01:40

Hjälp med The sims 4

Hej, Min syster har just skaffat sims 4 o varken hon eller ja kan värst mycket om sims osv, Men det hon undrar över är att måste hon installera alla uppdateringar till spelet eller gör det ingenting om hon hoppar över några uppdateringar o hon ändå kan köpa till expansionen dags att jobba? Eller hur fungerar det ? :)Sen undrade hon vilken uppdatering man va tvungen att ha installerat för att kunna spela dags att Jobba någon som vet ? :)

Annons:
zimm
2016-01-20 06:09
#1

På mitt fodral stod det att man måste ha alla uppdateringar för att kunna spela och installera dags att jobba.

Medarbetare på

Star Wars

Hoseok
2016-01-20 06:53
#2

Det jag undrar mest är varför hon inte vill installera alla uppdateringar? Varje gång jag installerat ett paket så har jag varit tvungen att uppdatera grundspelet.

JenniferFahlander
2016-01-21 08:47
#3

#1 Jaha okej, 

#2 Om ja förstått de rätt så har väll uppdateringarna olika saker som tex nya kläder osv? eller e ja helt ute o cyklar? :D Iafl min lillasyster tycker inte de e så nödvändigt men om man måste installera alla uppdateringar så får hon väl göra det, Men måste hon installera alla uppdateringar som finns till sims 4 för att sedan kunna installera alla expansioner samtidigt ? Eller måste hon installera alla uppdateringar till den sista uppdateringen som man måste ha för o kunna installera dags att jobba? o sen fortsätta installera uppdateringar till den man måste ha för o kunna ha expansionen som kommer efter dags att jobba? :)

Bara Anna
2016-01-21 09:08
#4

#3 Lilla Fru pet-moster kommer in här: Uppdateringar är gratis från EA för att fixa till upptäckta buggar och fel. Ibland har det kommit extra saker. Som spöken, simbassänger och grupper. Du kan inte välja vilka uppdateringar du ska ha, förutom att du kan välja att sluta uppdatera. Men varför sluta uppdatera något som faktiskt görs för att förbättra spelet? Det jag tror din syster pratar om är StuffPacks och Gamepacks. SP ger mest saker (senast var det Filmnöjen). GP är större än SP men mindre än en expansion. De har alla olika teman och många intressanta funktioner. Vi har fått Vildmarken och Spa-Dag hittills. Dessa köper du. Och du kan välja precis vilka du vill!

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Bara Anna
2016-01-21 09:10
#5

Och uppdateringar går snabbt att fixa. Ofta automatiskt. Starta uppdateringarna och ta en fika medan ni väntar….

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Hoseok
2016-01-21 12:32
#6

#3 Uppdateringarna är praktiskt taget aldrig (om ens någonsin? Jag har inget minne av det i alla fall) "nya hår och kläder". Uppdateringarna är nödvändiga om man inte vill ha ett spel fullt med buggar och glitchar som förstör spelupplevelsen. 

Uppdateringen är patchar. Googla på ordet om du är osäker på vad det innebär.

Annons:
JenniferFahlander
2016-01-21 15:46
#7

#4 Jaha okej, då vet jag :) Men de du skrev om spöken osv att de kommer med i nån uppdatering, men hon har bara köpt the sims 4 utan o uppdaterat en ända gång men ändå finns det spöken o hon kan prata med dom osv :)

Hoseok
2016-01-21 16:31
#8

#7 Det är för att spelet installeras med senaste uppdatering.

SimsBrooke
2016-01-21 16:48
#9

Om hon inte har uppdaterat själv kan det vara så att origin har uppdaterats i bakgrunden utan att hon har sett det.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

JenniferFahlander
2016-01-21 17:39
#10

#8 Jaha okej, Men vilken e den senaste uppdateringen man måste hha för o kunna spela get to work? :)

Hoseok
2016-01-21 17:42
#11

#10: ställer samma fråga igen nu: Varför inte bara uppdatera till senaste? 😃

[AmandaBorg]
2016-01-21 18:03
#12

#10 Högerklicka på The Simsikonen på origin och sök efter uppdatering så får du den senaste uppdateringen, då har du allt som krävs för att installera dags att jobba.

JenniferFahlander
2016-01-21 18:26
#13

#11 för att  min syster har inte så mycket intenet, hon har typ en sån sticka me typ 10 elr 20 gb på o hon vill inte att de ska ta slut så fort :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: