Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1398 ggr
Skitgalen
2016-01-25 18:43

Är det värt pengarna?

Jag sitter och funderar på om jag ska köpa Vildmarken eller inte…

Så jag undrar, tycker ni som har det att det är värt pengarna? Vad tycker ni mest om med spelet?

Annons:
cookies1994
2016-01-25 18:59
#1

jag tycker inte det var värt det, det kostade ganska mycket pengar för väldigt lite nytt och inte tillräckligt för att ens få mig engagerad i innehållet, the sims 4 är kul tycker jag och det var bra när dem släppte expansionet "Trevligt tillsammans" & "Dags att jobba" men  just såna där mindre tillägg som vildmarken eller spadag eller det nya med bio osv är inte min grej, jag tycker det redan borde ingått i the sims 4 inte behövas köpas till men det är ju en smaksak, du får säkert flera åsikter här 🙂

Calcifer
2016-01-25 19:07
#2

Tycker nog inte det är värt fullpris (har en vän som jobbar inom industrin och jag kan få ganska mycket som hen inte vill ha till väldigt billigt pris, och hen hatar sims och allt som har med det att göra så yey för mig!) men det är mest för att jag aldrig orkar åka och kampa eller nåt med mina simmar. Om det är något du tror du skulle tycka var roligt så kanske. Men annars tycker jag inte det var särskilt mycket nytt. Dags att jobba är bättre.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Djungelvrål.
2016-01-26 10:49
#3

Mja…. Beror ju lite på vad man vill göra med sina simmar. Jag var inne på trädgårdar och allt som hade med naturen att göra ett tag, då var det perfekt. Men  nu på senare tid är jag lite tveksam till det. Skulle hellre köpa spa eller annat prylpaket som är billigare (och köpa två istället) där man får mer inredning eller kläder, om man är intresserad av det. :)

Kevsterrr
2016-01-26 12:32
#4

Nu när jag väl tänker på det så har jag aldrig riktigt utnyttjat Vildmarken… Har inte än åkt och campat med simmarna och använder inte heller mycket av kläderna. Vad som är speciellt för mig med det packet är stugmöblerna (+ lite av recepten). Älskar dem! Men ja, smaksak som sagt, och jag tror nog jag själv får ta mig ett besök till resemålet.👋

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

Feliiciia
2016-01-26 14:20
#5

Kommer snygga kläder och hår men använder aldrig campingen så jag skulle inte säga att det var värt pengarna.

SimsBrooke
2016-01-27 09:10
#6

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Annons:
SegerSims
2016-01-27 14:17
#7

Sedan beror du om du samlar på hela simsserien eller inte. Jag har aldrig haft det problemet med att välja vad jag ska köpa eller inte då jag vill ha allt som de släpper vilket jag alltid gjort sedan sims 1. Dock är det ju massvis med pengar det handlar om.

Upp till toppen
Annons: