Annons:
Etikettövrigt
Läst 709 ggr
Lizelda
1/31/16, 9:40 PM

Tack Mitchika!

Senaste åren så har sims bara blivit tråkigare och tråkigare.. Det är kul att spela ibland men när jag mår sämre och verkligen vill spela så är det absurt drygt. Men nu har Mitchika fått mig att göra något jag inte gjort på mer än tio år, spela på riktigt! För första gången på riktigt länge så är det faktiskt kul! Jag är nu inne på tredje generationen och överväger faktiskt att i framtiden spela en legacy så tack! 😃

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
nypisnina
2/1/16, 9:34 AM
#1

Hur spelar man på riktigt? :-D

Lizelda
2/1/16, 4:06 PM
#2

Utan fusk ^^ Jag har använt humörsfusk och rätt ofta även pengafusk för jag vill göra allt och samla allt men det gör även att spelet blir sjukt tråkigt. Och då jag aldrig lärt mig spela på riktigt så blir jag bara frustrerat och aktiverar fusken igen ändå!

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Mitchika
2/1/16, 5:20 PM
#3

Oj, vad rörd jag blir! Tack så mycket för dina fina ord, jag blev superglad! 😃😍🤗

Ännu gladare blir jag över att du har hittat spelglädjen igen. Jag hoppas verkligen det håller i sig och att du fortsätter ha lika kul med spelet. 😃👍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Lizelda
2/1/16, 5:42 PM
#4

Jag har de senaste nätterna råkat vara uppe till fyra för att jag glömt bort tiden helt, det har inte hänt på länge! 😂

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Upp till toppen
Annons: